Kozma Szilárd karma- és
családasztrológus:
A MEGVÁLTÓ (IGAZI!) TITOK
Avagy, az (általunk érzékelhető)
anyagi világ spirituális – szakrális funkciója
2O12 – ben, hirtelen elözönlötték
Csíkszeredát a magyarországi misztikus gyógyítók és a még misztikusabb tanítók,
az egzotikus guruk, az okkult szimbólum-fejtő pszichológusok, a még annál is
misztikusabb jövő-titokfejtők, a dimenzióváltó párapszichológusok, az ugyancsak
az életnyerést szolgáló agykontroll nevű, modern mágia-tudósok, valamint az úgymond
fény-adó ezoterikusok, a szeretet-prédikáló vajákosok és táltosok és nem utolsó
sorban a csodabogár asztrozófusok. Egy - két ilyen „csoda-elmés” előadásra,
amelynek az előadóját személyesen is ismertem korábbról, én is el mentem a
párommal, ha nem másért, hát azért, hogy a régi ismerőseimet üdvözöljem, sőt: azért,
hogy ezen, az általam is művelt sikamlós területen mozgó személyekről Violám is
ízelítőt kapjon és némi fogalma lehessen e személyeknek az én racionális
tárgykezelésemtől általában erősen eltérő, a szó szoros értelmében vett misztikus
valóság-koncepcióiról. Hogy fogalmat alkothasson magának, az általam sokat
emlegetett „gyümölcséről ismeritek meg a fát” jézusi figyelmeztetés alapján, e boldogság-
és megváltás-tanító személyeknek, a külső megjelenésükből is leolvasható, realitás-érzékéről.
Sajnos, ezúttal is mindegyik előadásban –
előadóban – csalódnom kellett, mivel az éveken át, internet - szerte megtett
figyelmeztetéseim ellenére, még mindig nem figyeltek fel, és nem magyarázták
meg még saját maguknak sem, azt az elemi kérdést, hogy:
1. - Amennyiben
olyan nagy értékű tudás birtokában vannak, amelynek a szabad átadásával, és
beavató kurzusaikon történt okításával, illetve azoknak a közönség-sikeres
könyvekben való leírásával, akkor ők viszont miért öregednek, ráncosodnak és pockosodnak
olyan rohamos módon? Sőt: hogy amennyiben tényleg olyan értékes volt a tudásuk
korábban is, mint amilyennek látszott a nagy közönség- és olvasói sikereik
tükrében, akkor miét kellett időközben a rákos és más súlyos betegségeik révén
a halállal szembe nézzenek? Nem kell ahhoz metafizikai képzettség, hanem a
józan paraszti ész is elég annak a megállapításához, hogy annak a mesternek-
gurunak –gyógyítónak – csodabogár kozmetikusnak és a többinek, akit még azt
követően is, hogy a „rendkívülien” megható misztikus tanítását el kezdte hirdetni,
utol tud érni, és le tud teperni egy ilyen súlyos betegség, annak az égvilágon
semmit, de semmit nem ért az addigi tanítása!
„Gyümölcséről ismeritek
meg a fát”, mondja Jézus. Tehát a szermélyes termése minőségéről (Annak, az
egészséges és normális, vagy odvas, kukacos és rothadt voltáról) ismeritek meg
a tanítás értékét. Vagyis, a saját egészségi és boldogsági eredményeidből
állapítható meg, hogy az, hogy mennyiben hasznos gyakorlatilag is az a „helyes
életvezetési filozófia, az a gondolkozási és viselkedési mód, az, az életforma,
vagy az a mágikus életnyerési módszer, amit te helyesnek tartván,
tanítasz!
2. - Hogy miért
nincs még mindig, ugyancsak boldog és egészséges élet- és lelki társuk? Illetve,
hogy a kettő miért nem lehet ugyanaz a személy? Egyesek közülük ugyanis otthon
hagyván a feleségét, az előadás-szervező szeretőjével jelenik meg.
3. - Miért neveletlen,
illetve tévelyeg a nagyvárosi éjszakában a gyermekük, stb.?
És még sorolhatnám, de egyszóval: miért van
telve éppen olyan fájdalommal és szerencsétlenséggel és betegséggel a sorsuk és
az életük, illetve, a velük együtt élő a szeretteik élete, mint az előadásaikat
nagy áhítattal hallgató követőiké, olvasóiké, hallgatóiké, tanítványaiké? Ha
annyira értékes és olyan csodákra képes a szellem és a szeretet mágikus ereje, ahogyan
azt állítják, akkor miért nem volt jó, abban lakozni az örökkévalóságig
Istennek, Allahnak, Buddhanak, Jahvenak, a Taonak, a Sintonak, stb., és miért
kellett létre hoznia ezt a fájdalomtól és az ostoba gonoszságtól csöpögő emberi
létet? És végső soron - akármit is állít és bizonyít a szubatomi létformákról a
kvantumfizika: - miért kellett létrehozni a számunkra mégiscsak szilárdként
jelentkező anyagot, és azon belül a biológiai életet, meg az emberi
intelligenciát miért kellett megalkotni, hogyha csak arra jó, hogy szennyezzük
a találmányaival a természetet? Miért kellett mindezt létre hozni, és főképpen
miért kellett az Abszolút – Istennek, általunk, emberek által alászállni ide,
ebben a szerencsétlenséggel teli, szenvedés-teli és betegség-teli világba?
5.- Arra, hogy mire
jó tehát az anyag, mire jó a fizikai lét és az élet, miért kell nekünk abban
annyi fájdalmat eltűrni és szenvedni? És egyáltalán, miért hozta létre az Isten
fájdalmat és a szenvedést? Szadizmusból? Bocsánat: ha Ő bennünk (is) ott van,
akkor mazochizmusból? Szadista tehát a
mindenható Isten, ha csak minket szenvedtet, vagy mazochista, ha ő is velünk együtt
szenved, ahogy a kereszténység mondja? Mire jó, minek kellett tehát, az anyagot
állítólag messze meghaladni és modellálni képes, mágikus erejű Egyetemes Szellemnek,
az Abszolút Lénynek ez a látszatra öncélú szenvedés-teli anyagi élet?
6. – Sőt: Minek és
mitől van az egyetemes karma egyáltalán, és miért kell azt ilyen egyéni –emberi
formában elviselve, attól halálos betegségekben is szenvedve, meghaladni?
- Nos ezekre a
kérdésekre nem kaptam logikus és racionális választ egyetlen Csíkszeredába szenzációs
előadást tartani és busás anyagi bevételt szerezni látogató szent gurut,
közismert, sőt: divatos misztikus írót, és szellemesen humoros „asztrozófust”
sem! Ehelyett a régi verklit hallhattam újra és újra, ami szerint
elképzelhetetlen képességekkel rendelkezünk, amelyeket mindössze fel kell
szabadítanunk az ő rendkívüli szellemtudományuk segítségével. És akkor majd egészségesek
és boldogak leszünk. Annak ellenére, hogy ők azt állítják ugyan, hogy boldogak,
de egészségesnek, a nem fiatal misztikusok, szemmel látható módon egyáltalán
nem egészségesek! És ha nem is olyan csúnyák és tohonyák, mind szegény Popper
Péter volt, de semmivel nem mutatnak bár egy – két évvel fiatalabbnak és
erősebbnek a velük egy idősek átlagánál! Hát akkor vajon mitől olyan csodálatosan
értékes és hasznos az ő állítólag mágikus szellemtudományuk? Mi az a pozitív
plusz érték ebben a tanításban, amiért is érdemes lenne az szerint élni az
életünket?
– Megmondom: semmi!
És azt is el árulom, hogy miért van ez. Azért, mert egyáltalán nem azért
vagyunk a földön, illetve a fizikai dimenzióban és nem azért van anyagi
testünk, hogy azt a misztika útján gyógyítgassuk és misztikus tanokat követve a
szellem dolgait kutassuk, ahelyett, hogy az életünket rendbe téve az egyetemes
törvényeknek megfelelően élnénk és ezzel megváltanánk legalább önmagunkat. És a
gyermekeinket is megtanítanánk arra, hogy megváltsák magukat, ahelyett, hogy kamasz
korukban ellenünk lázadozzanak, majd a felnőtt kor küszöbén máris a világi
csábításoknak engedve a városi éjszakák szórakozó helyein a kábulat által
elérhető hamis boldogság labirintusában tévelyegjenek.
Erről van szó! –
Tehát miről is? Hogy az életünknek nincs sem öncélú élvezetszerzési -
boldogságszerzési, sem bábeltorony-építési célja, ahogyan nincs ezeknek az
öncélú verklizése következtében beszerzett betegségektől való gyógyítgatási
célja sem!
Jézus
kiprovokálta a kereszthalált, jelezvén ezzel és tanítván az emberiségnek a
legfontosabb megváltási leckéjét, ami szerint, a szellemi jelenségeket és
folyamatokat tükröző, illetve a szellemi információt magába befogadni, őrizni
és vissza adni képes anyag természetes állapotaiból és tükör-jelzéseiből kell
és lehet a sors-következtetéseket levonni, vagyis a szellem által létre hozott
és az által is működtetett anyagi világnak a szimbolikus jelzéseiből kell
tanulni, és nem a mágikus – misztikus fantazmagóriákból.
Az, amit minden, de minden az életnek az
anyagi tudomány segítségével történő megnyerési lehetőségében bízó, humanista -
liberális értelmiségi, valamint minden magát kereszténynek képzelő pap, vallásos
vezető és minden jósló asztrológus, misztikus szent és csoda-guru, vajákos,
kártya-jós, un. tisztánlátó, égi geometrikus, csodabogár–kozmetikus és így
tovább, elsődlegesen nem ért, nem más mint az, hogy az anyagnak, illetve az
anyag léte által keletkező tárgyi valóságnak és a tárgyi valóságból levonható
vissza-következtetési lehetőségeknek, fundamentális (szakrális!) funkciója és
kihagyhatatlan fontossága van mind az egyéni, mind az egyetemes megváltás
megvalósításában, létrehozásában.
A volt feleségemnek az amerikai
csoda-kurzusnak és a joga-tanfolyamnak a misztikus tanaitól való meghatódása,
és a szó szoros értelmében vett, időleges észveszejtése, éppen azért vágott
annyira mellbe (És amitől egyből tudtam, hogy amennyiben tényleg csodákra adta
a fejét, a házasságunknak befellegzett, de utolsó percig reménykedtem, hogy
felébred.) - mert korábban ezerszer elmagyaráztam neki is ezt a tényt. Éspedig
azt, hogy: NEM AZÉRT VAGYUNK ITT A
FÖLDÖN, NEM AZÉRT LETT LÉTREHOZVA AZ ANYAGI VILÁG ÉS NEM AZÉRT
INKARNÁLÓDIK AZ ABSZOLÚT SZELLEM ANNYAGBA MI ÁLTALUNK,
HOGY AZ ŐS- LILIT ÁLTAL MEGZAVART ÉS EMIATT ÁLLANDÓAN KAOTIKUSAN (ÖSSZE-VISSZA!) VÁLTOZÓ, SZELLEM-VI
LÁGBÓL ÉRKEZŐ, TÉVES ÉS ZAVAROSAN KAVARGÓ ÜZENETEKET FIGYELGESSÜNK(!!!),
hanem azért vagyunk
a földön és hús-vér-testben, hogy az anyagba rögzült SZELLEMI INFORMÁCIÓK
OLVASÁSÁVAL ÁLLAPÍTSUK MEG AZT, HOGY MELYIK - Az anyagban rögzült és az anyag
által tükrözött! - SZELLEMI INFORMÁCIÓ HASZNOS. Hogy melyik anyagi formába
rögzített szellemi információ MEGTARTANDÓ és használandó AZ ÚJJÁSZÜLETÉS ÉS A
KIEGYENLÍTŐDÉSI - MEGVÁLTÓDÁSI KÉPESSÉGÜNK ELÉRÉSÉHEZ, a tényleges boldogságunk
eléréséhez?
ÉS FŐKÉNT AZ, HOGY MELYIK,
AZ ANYAGBÓL PONTOSAN KIOLVASHATÓ INFORMÁCIÓ ÉS JELENSÉG ÉS FOLYAMT ÉS
MAGATARTÁS NEM TARTANDÓ MEG?! (Pl. a gyűlölet, a kapkodás, a felületesség, a
felelőtlenség, a közömbösség, az önzés és az egoizmus minden fajtája és
válfaja, a zavarosság, a hőzöngés, a hőbörgés, az indulatosság, az agresszió, a
szomorúság, a nosztalgia, stb.)
Gyakorló asztrológusi tapasztalatom, hogy akik
az un. szellemvilágból érkező üzeneteket figyelgetik és hagyják magukat azok
által vezérelni, erkölcsileg ugyanott,
ugyanolyan zavaros szellemi színvonalon maradnak mindig mint azelőtt voltak! –
A médiumi üzenetek csak jobban össze zavarták és lebénították a
tisztánlátásukat! Másokkal nem kellett még annyit leveleznem utólag, hogy meg
találják a helyes utat és az életüket rendbe szedjék, mint azokkal, akik úgy
kezdik a horoszkópigénylő leveleiket, hogy ők már rendelkeznek különleges
misztikus és más ilyen szellemi képességekkel. - Hát erre, a hátráltatásukra használ
a médiumitás mindenkinek! Mondom, hogy meg kell nézni azt, hogy miért tett az
abszolút szellem akkora erőfeszítést, hogy a fizikai világot, illetve az
anyagot létre hozza!
És persze, mindazt, ami az anyagnak és a tárgyi
valóságnak ebből a különleges szerepéből következik. – Egyetlen más, létezési
forma sem képes ugyanis arra, amire az anyag.
Nevezetesen arra, hogy a hozza és belé érkező információt 1) egy- az
egyben vissza tükrözze. Vagy 2) vissza tartsa (Befogja és tárolja, majd ismét
vissza adja), vagy 3) határozottan tovább irányítsa, vagy 4) befogván az
információt, magán keresztül tovább vezesse. Illetve, hogy 5) a befogadott
információ és energia hatására, átalakuljon más formájúvá. És, ha hosszabb,
vagy rövidebb időre is, ebben az új formában megmaradjon (rögzüljön). Minden
más létezési formában az információ zavartalanul tovább halad és szétáramlik
köd szerűen, de persze, annál jóval gyorsabban, akkor is, ha lényege szerint
változatlan marad és akkor is, ha lényegét képlékenyen megváltoztatva, valami
más idearendszerré változik. Ezért, csak és csakis az anyagban, illetve az
anyag információ-tükrözési és az információ-tárolói tulajdonsága miatt
lehetséges számunkra, anyagi testtel és szervekkel bíró lények számára az
információ-olvasás és az információ-értelmezés, és persze, a tárolt, vagy
olvasott - értelmezett információnak a visszahívása és egyszeri, vagy
többszörös, de új és új felhasználása, a sokszorosítás tehát.
Hogy ez miért annyira – szakrálisan! -
fontos? - Éppen azért, mert az anyagnak az akadály, illetve tükör, vagy befogó
- kaptáló, rögzítő és vezető tulajdonsága nélkül, lehetetlen ellenőrizni és
kiszűrni, majd megállítani és megszüntetni az idea-világnak és a szellemi
világnak, sőt: az asztrális (érzelmi és érzéki) világnak a Lilith-effektus
által okozott torzulásait, önromboló hatásait, az örvénylést. Azért válik
ugyanis teremtővé a Lilith által megzavart abszolút lét és azért hozza létre
végül az anyagot, és azért jött létre a végtelen anyagi univerzumban egy ilyen
galaxis (Tejút), és abban egy ilyen bolygórendszer (Naprendszer), és azon belül
egy éppen ilyen összetett mozgású és vegyi összetételű bolygó, amelyen lehetővé
vált az anyagnak a szellemet magába engedő, és a szellem által működtethető és
ellenőrizhető és értelmezhető biológiai struktúrákká – lényekké - alakulása,
hogy azoknak és annak (Az embernek) a segítségével, a Lilith által okozott
torzulásoktól, zavarodottságtól és kábulattól megszabaduljon. Mert ami lent az
anyagban van, ugyanaz van fent a szellemben, az ideavilágban is! És ezért
ennyire egyedülálló az anyag és a természeti lét, mert képes visszatükrözni, és
információt adni arról, hogy mi történik a legmagasabb – legfinomabb –
dimenziók szintjén. És semmilyen más létforma nem képes erre és semmilyen más
létformának nem lehet ekkora és ennyire kihagyhatatlan szerepe a spirituális és
a kauzális kiegyenlítődés lehetőségeiről szóló információ-olvasásban,
értelmezésben, vissza-közvetítésben és visszavezetésben.
Ezért szakrális a föld, ezért szakrális az
élet és ezért szakrális az embernek a teste, illetve az embernek a földi sorsa,
sorstörténete, és a boldogságra (kiegyenlítődésre) való törekvése. Ezért
szakrális a kereszt, ami nem más, mint az anyagi világ e szakrális mivolta tudatosításának
és elfogadásának a szimbóluma. Ebből, a szakrális szaturnuszi - És ezért
majdhogynem csalhatatlan! - szellem – anyag relációrendszerből nyeri az
asztrológia azokat a személyi sorsprogramokra vonatkozó, abszolút biztos
információit, vagyis azokat, a spirituális-energetikai struktúra-tömörülések
minőségére (egyéni megváltási, megváltódási sorsprogramjára) vonatkozó
információt, amelyekből akár még bizonyos jövő sors-eseményeket is ki lehet
számítani, és amely szellemi folyamatokat, semmilyen más tudomány-ág nem képes
ekkora egzaktsággal megállapítani.
És ezért megváltás ellenes, és Isten
ellenes, és ember ellenes minden hazudozás, intrika, korrupció és csalás. Ezért
a lehető legfőbb vétek az információferdítés, vagy információ-titkolás, vagyis
az anyag által biztosított tárgyi információ elferdítése, megmásítása, a
hamisítás. De éppen ennyire szakralitás ellenes, és megváltás ellenes az
önámítás és az önkábítás is. És ezért jelenik meg idejekorán, előbb, vagy utóbb
a halál, de legalább is a végzetes korlátozás és helyben tartás a
valósághamisítók sorsában. Ezért jelennek meg a teljes visszafordítás -
visszaküldés (Szaturnusz) angyalai (Sorserői. - Adott esetben éppen baktériumok
és vírusok, vagy funkcionális szervi dereglációk formájában is.), azoknál, akik
túl sokáig és a megváltás megvalósulása lehetőségeit gyengítve, vagy azt
önkéntelenül blokálva, igen erősen ferdítették elsősorban önmagukon belül, az ő
személyi tudatuk legfinomabb mélységeiben élő abszolút tudat számára, a tárgyi
valóság által tükrözött és tárolt, vagy közvetített információt. Vagyis, a
szellemi folyamatokat és jelenségeket értelmező –megváltó tényeket: a fényt.
Ezért kell megszűnnie minden olyan életnek, vagy kapcsolatnak, amelyben az
igazság (Plútó) fénye egy bizonyos mértéken felül kiveszik, és a Szaturnusz
szellemisége az, amely ezt a mértéket és arányt megállapítja és az életet, vagy
a kapcsolatrendszert megszünteti.
II. Az anyag funkciójának a téves megítélése a keleti
metafizikák és a nyugati filozófiákban.
Az anyagi létállapot
és a természeti (fizikai és pszichikai) élet tükör mivoltának és funkciójának a
kikerülhetetlen és nem eléggé hangsúlyozható fontosságát a keleti metafizika
(Véda, Buddhista tanok, stb.) egyáltalán nem érti, de legalább is ignorálja.
Ezért képtelen levonni az anyag visszajelzéseiből a megfelelő magatartások
kialakításához vezető logikus következtetéseket, megelégedvén az egyetemes
megváltás magvalósítása feltételeit jelző és az egyetemes törvények szerint
strukturálódó anyagi formaváltások jelzéseinek, de főként az emberi test
fájdalom- és örömjelzéseinek, az illúzióként való kezelésével. Magyarán, a
keleti misztika megelégszik a metafizikai jelenségek és kinyilatkoztatások
elméleti (spekulatív filozófiai) értelmezésével, miközben az anyagnak a
szellemre visszaható üzeneteit, valamint az anyagi törvényekből és az anyagi
formák változásaiból kiolvasható lényegi és kauzális információkat ignorálja.
Valójában, nem is lehet eldönteni, hogy ez
utóbbi-e a nagyobb vétek, vagy az európai és a nyugati materializmus, amely a
természeti világot és a természeti életet, megélhetési alapnak és
élvezet-csikarási (boldogságszerzési) lehetőségnek, vagyis, végső soron,
határtalanul kizsákmányolható és kizsákmányolandó „külső” lehetőségként kezeli.
El egészen a liberálisan „felvilágosult” embernek a saját testének és
szervezetének az eladható „értékként” (munkaerőként, vagy éppenséggel eladható
szervgyűjteményként) való kezeléséig. Sőt, a termelő-fogyasztó spirituális
ignorancia még ennél is tovább elmegy: kimondottan csak élvezeti lehetőségek
(lelki és testi izgalmak) kicsikarására alkalmas állapotnak tartja a természeti
léten belül az emberi testet, ami fölött a személy önkényesen – a liberális
olvasatban: szabadon - szabadon rendelkezhet (Feminista nők pl. a méhük fölött.
Szegények az eladhatónak vélt veséjük fölött).
Egyik véglet sem jobb a másiknál: a hindu
fizikai illúzió-elmélet és a szintén az anyag és a test jelzéseivel szembeni
ignoranciához vezető, buddhista nirvána-tan, végső eredményeiben, semmivel sem
jobb a materiális-nyugati koncepcióknak a tudomány segítségével elérhető
életnyerési lehetőségekbe vetett ostoba és majdhogynem állatian alacsonyrendű
hitnél. Egyedül a természeti sorsvállalást és az abból kiolvasható –
kikövetkeztethető szellemi magatatást hirdető, eredeti (Nem szekularizált!)
keresztény alapállásnak van értelme, mivel egyedül ez egyezik meg a teremtés
eredeti rendeltetésének és céljának a logikájával, az egyetemes megváltás
logikájával. Ezért mondja Jézus, hogy vegye fel mindenki a maga keresztjét és
azt, hogy: „Aki a fiút (A megnyilvánulást: a hinduk és a buddhisták) bántja,
annak megbocsáttatik. Aki az atyát bántja (Istenkáromlók) annak is
megbocsáttatik. De aki a Lelket (Szent Szellemet) bántja, annak nem bocsáttatik
meg.” Vagyis, aki a teremtés és a megváltás alaplogikája ellen dolgozik, aki a
Szaturnusz szelleme (megváltás irányába terelgető egyetemes felelősség) és a
Plútó szelleme (A teljes kölcsönös egymásba hatolás és egymáson áthatolás
szelleme: a kiegyenlítődés szelleme: az egészség, vagyis a megváltás
megvalósulása) ellen dolgozik, annak nem bocsáttatik meg. Azt is kell tudni
viszont, hogy nem egy külső és tőlünk független (objektív) mindenható erő
(Szakállas Isten) az aki nem bocsát meg, hanem a bennünk levő megváltási
ősprogram, misztikus kifejezéssel: a felettes én-ünk. Máshol meg azt mondja
Jézus, hogy (Létezik egy olyan törvény: az abszolútum törvénye, ami szerint: )
attól a személytől, aki sejti, vagy tudja, hogy mit jelent a megváltás (Aki
ismeri a törvényt és a logikát: a teremtés rendeltetése logikáját), sokkal több
igényeltetik (Vele szemben nagyobbak a felettes énjén keresztüli un. égi
elvárások ), mint attól, aki tudatlan, tehát úgymond ártatlan és még nem tudja,
hogy tulajdonképpen miért is jó neki ezt vagy azt tennie, illetve nem tennie?
Metafizikai szempontból, tehát a Megváltás
nevű, isteni igazság (Plútó) logikája szempontjából két fajta, jellegzetesen
negatív (Szaturnuszi) viszonyulás létezik a megváltás (Az atya-anyához való
visszatérés: az új abszolút állapot) elérési lehetőségének a zálogát képező
anyagi világhoz:
1. A jellegzetesen hindu misztika viszonyulása, amely
illúziónak tekinti a fizikai létet, vagyis a misztikus közömbösség magatartása,
amire talán a legjellemzőbb, hogy egy arra vetődött, erőtlennek látszó,
törékeny albán asszonynak kellett Kalalkuttában kikötni a Káli Istennő temploma
tövében ahhoz, hogy a cselekvő szeretet jelentésére: az emberrel való személyes
és közvetlen törődés fontosságára a vallásos őrületükben lelki fakírokká váló
hindu tömegek figyelmét felhívja. Ez tehát a tipikus misztikus lét- és
életszemlélet, amely vallásos és önkényes (A valóságban nem ellenőrzött)
metafizikai értelmezések alapján, kizárólag a szellemi világ tulajdonságaival
foglalkozik az anyagi – tapasztalati világnak a majdhogynem teljes
ignorálásával, illetve a személyes benyomások és történések, bizonyos általános
megfigyelések alapján történő misztikus és mitologikus értelmezésével.
2. A materiálisan „felvilágosult”, tipikusan aggodalmaskodó,
és persze, szerfölött tudományos európai és a nyugati mentalitás, amely minden
egyéni, vagy emberiség szintű sorskérdést és sorsproblémát az anyag
tulajdonságainak és általában a természet tulajdonságainak a figyelembe
vételével és tanulmányozásával, illetve e tulajdonságok és törvények
kijátszásával akar elérni. Vagyis, az a tudományosnak képzelt viszonyulás,
amely az emberi szenvedés és boldogság kérdését az anyagban és az anyag által
akarja megoldani. Az utóbbi, a tipikusan Ezsaui, Judási és Fauszti magatartás,
amely az anyagba való kábulás következtében, mágikus, vagy a materiális
tudománya segítségével, „meg akarja nyerni az életét” és ezért eladja az
elsőszülötti jogát: a tudatos sors-irányító szellemi éberségét, egy tál
lencséért, vagyis a hamar megvalósítható és kézzel fogható – végül is öncélú: -
anyagi haszonért. A művelői által természet-tudományosnak nevezett termelői-
fogyasztói (nyugati) vallás, legyen az bármennyire humanista és szabadelvű,
teljesen ostobává és így az anyag foglyává teszi az embert. A
természet-kizsákmányoló és természetzavaró, természetromboló ideológia
segítségével tartható fenn tehát, az a globális kényelem- és élvezet-fokozási
alapállás (Negatív Merkúr, Vénusz, Mars, és Jupiter), valamint az a
kényelembiztosítási és élvezetbiztosítási (Negatív Szaturnusz)
erkölcsi-szellemi magatartás, amelyben a családapa kizárólag zsákmányszerző
(létfenntartás és élvezetbiztosító) és társadalom nevű Bábeltorony- építő
funkciókat tölthet be. Ez az, az okosnak képzelt civilizációs (védekező!)
ideológia, amelyben, a természeti törvényeket nem azért tanítják az iskolában,
hogy abból sorsjavító és sorsbeváltási lehetőségekről szóló – spirituális – ismereteket szerezzenek és
ilyen jellegű komoly következtetéseket vonjanak le, hanem azért, hogy ezen
„objektív” tudásból álló tudomány segítségével, a tömegek egyedei minél jobban
kizsákmányolhassák a természetet és saját képességeiket, és ez által
megnyerhessék az életüket.
Hát nem a sors iróniája, hogy ez a
kizárólagosan „tudományos” magatartás éppen a kereszténység táptalaján
(Európában) jött létre? Hogy éppen annak a világméretű, csalásnak a
következtében alakultak ki ez az objektív és az egész földi élő világot a
katasztrófába döntő természettudományokra alapozott, „objektív” tanítási koncepció,
miszerint a Názáreti Jézus nem a megváltódás eléréséhez szükséges természeti
sorselfogadás (Szaturnuszi) szükségének leckéjét tanította volna meg az által,
hogy tudatosan felfeszíttette magát a keresztre? – Mert lássuk be végre: annak
a világvallás szintű, metafizikai hazugságnak a következtében alakulhatott ki
ez a természetrabló materialista ideológia, hogy a Jézus kereszthalála által, a
kivételes Istenfiú mindannyiunkat mintegy előlegezetten megváltott, amennyiben
az általa tanított vallásnak a hű követőivé válunk, illetve maradunk. Vagyis
annak, hogy őt kinevezték összesített ókori mitológiai hősnek: az Isten
egyedüli, megváltó fiának, aki e metafizikailag teljességgel szélhámosi
szerepkörével, amellyel minket újból és újból megfosztanak az azonosságtudatunktól,
megtestesíti azt a rettenetes vallásos eredetű különválasztást, amiről Hamvas
Béla oly plasztikusan és találóan (Egzakt módon) ír az Androgünosz 86.
pontjában:
„Ahol az embernek és
minden létező lénynek a létezésben Istennel való azonosságát felismerik, ott
vallás tulajdonképpen nincs. Ahol az embernek a létezésben Istennel való
azonossága homályban marad, és a nem-azonosságra építenek, ott vallás
keletkezik. Mert a vallás nem egyéb, mint az ember és az Isten nem azonossága,
soha nem azonossága, semmi körülmények között nem azonossága és végtelen
nem-azonossága. Ebből az ijedelemből és megrettenésből keletkezik a létezésben
az ember létével nem azonos Isten távolsága és idegensége. Ami éppen a vallás.
Az ember a vallás szerint nem azonos, csupán kép és hasonlatosság. Csak
másolat. Mintha két féle lét lenne, Isteni és emberi. Mintha Isten és ember
örökre és végzetesen összemérhetetlen lenne. Mintha a vallás a létezést ketté
szakítaná. Egy felsőbb és egy alsóbb létezésre, aminek a következménye természetesen,
hogy a létezést tovább szaggatják, népek és fajok és vallások és VÉLEMÉNYEK
(Kiemelés K. Sz.) és arcszínek szerint.”
Az anyagi világ törvényeiből, valamint az anyagi
jelenségek és folyamatok megfigyeléséből, megértéséből és azok szimbolikus értelmezéséből
tehát, sokkal, de sokkal értékesebb és fontosabb információt kaphatunk, mind az
egyetemes létezés működéséről, mind a saját sors-állapotunkról és az annak
megfelelő jövőnkről, tehát az un. szellemi színvonalunkról, mint a fantazmagórikus
teológiákból! Hiszen magunk
tudjuk, magunk ismerjük a legjobban a saját magunk bajait, vagyis: az egészségi
– erőnléti állapotunkat, a többi – Lilith által többé kevésbé hajtott –
emberrel, tehát a külvilágot képező személyekkel való relációinkat, és innen az
anyagi formák és jelenségek módosulásából a sorsunkra és rendeltetésünkre
vonatkoztatva is lényegesebb szellemi, spirituális és metafizikai információt
lehet tudunk szerezni, mint a médiumi közvetítésekből, a misztikus, vagy álom-
élményeinkből, vagy a szintén ilyen jellegű élményekből eredő, azokra alapozott
vallásos dogmákból, vagy misztikus szövegekből.
Azok a misztikusok és Nagy Attila Pulihoz
hasonló teológusok tehát, akik a azt hirdetik, hogy a „Nem láthatóból”
önkényesen, vagy természetes-zavarosan kiolvasott információk alapján kell
meghatározni és irányítani azt, ami a látható világban (az életben) történik,
nem csak hogy tévednek, de egyenesen a törvénytelenségre és a rejtett
hatalom-gyakorlásra sóvárgó karmájuk által hajtottan szeretnék azt elérni, hogy
a misztikus elméleteik alapján, a zavarosban halászgatva, az erkölcsi
fegyelmezetlenségük és az azzal együtt járó sorsvállalás-elutasításuk, az
életfeladat-elhárításuk mellett is, éppen olyan jól tudjanak élni, sőt:
lehetőleg még jobban is, mint mások, akik az élet törvényei szerint igyekeznek
élni.
És
az is megfontolandó, hogy ez a tudatos káosz keltéssel járó, un. vallásos, vagy
misztikus alapon történő, zavarosban való halászási vágy és tudatos magatartás,
végső soron, csak ideológiájában tér el, de céljában azonos, az anyagi – tárgyi
valóság igazságait nagyvonalúan mellékesnek és figyelemre nem méltónak tekintő
vallással és a miszticizmussal látszólag ellentétben álló, liberalizmussal.
Utóbbi, ugyan nem a „Láthatatlan”, tehát önkényesen értelmezhető Isteni
igazságra hivatkozik, hanem egyszerűen a „titok-őrzéshez való jogra” és az egyéni
szabadság körébe tartozó személyiségi jogokra. Vagyis, az intimitáshoz való
jogot ők úgy értelmezik, hogy mindenkinek joga van az embertársai elől
elrejteni a gyakorlati valóságot. Majd így, e személyiségi joga alapján, a suba
alatt törvénytelen tetteket végrehajtani, illetve, hogy a másoknak az egyéni
szabadság-jogaira hivatkozva, azokat (főként fiatalokat) megkísérteni,
züllésre, drogfogyasztásra, és mindenféle „liberális” perverzióra rávezetni,
azok gyakorlásába bele vinni és azokra rávenni.
Lám csak, a teológiai végzettségére annyit
hivatkozó Nagy Attila Puli nevű, anarchista székelyföldi „vallásos próféta” is
- Aki engem utón és útfélen sarlatánoz és igyekszik a székelyföld legnagyobb
szélhámosának beállítani. -, amellett, hogy a „nem látható” (És persze: így,
általa önkényesen értelmezhető!) világ (vagy lény?) igazságoknak a fontosságát
tartja elsődlegesnek (Az emberi képzeletben rejlő, szimbolikus képzetekkel, az
un. archetipusokkal való „munkálkodás” esőlegességére) a gyakorlati, anyagi
munkálkodás fontosságával szemben, folytonosan olyan politikai eszmék logikája szerint
gyalázza a magyar nemzet érdekében tett erőfeszítéseket gyakorló politikai és
nem politikai személyiségeket, amelyek kimondottan a pesti liberális körök
szája íze szerint valók! Vagyis: a tárgyi valóság fontosságának a (misztikus és
teológusi) tagadása is ugyanoda vezet végső soron, mint a privát élvezetekhez
való egyéni jogok mellett síkra szálló, primitíven pórias, anyagi
liberalizmus.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lásd
a részletes kifejtéseket és a vitákat á értekezéseket az:
www.kozmaszilard.hu - honlapjainkon, honlapjaimon.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése