2013. augusztus 25., vasárnap

Joó Viola "kihúzta a gyufát", bosszúból Kozma Szilárdot rágalmazza Kovács Iván



Joó Violetta bejegyzése:



Ezennel megkérem szépen azt a személyt, aki „Kovács Iván”-ként regisztrált az Asztrologosz fórumra, majd miután onnan kitiltottam, megírta levélben, hogy kihúztam nála a gyufát, s erre fel tisztességtelenül és irracionális módon a párom, Kozma Szilárd asztrológusi-hitelességét megrágalmazta egy blogban, amelynek címében Szilárdot „hamisan, beavatott ördögűzőnek” címkézi! Meg kérem szépen, legalább a racionalitás kedvéért, hogy ha egyszer én húztam ki nála a gyufát, akkor támadja egyedül az én személyemet, asztrológusi munkámat és hitelességemet. Ha már tisztességre nem képes és kénytelen rágalmazzon, akkor legalább legyen racionális és velem folytassa tovább a csatát…


Az említett levél:         

-------- Eredeti üzenet --------
"Tárgy:
Kybalion
Dátum:
Fri, 23 Aug 2013 23:37:22 +0200
Feladó:
"Kovács Iván" <kovacs.ivan@gmx.com>
Címzett:

Kedves Violetta!

Ön kihúzta gyufát.
Ha mégis lenne konkrét válasza, ide várom:


Üdv,

Iván"

Ezt a blogot azért indítottam, mert a páromnak az asztrológiai fórumán (www.asztrologosz.com) megjelent egy forrófejű személy, aki feltett egy kérdést - ezzel az ég világon semmi baj sincs - de nem átallott-a az ő laikus, tudományosan, sterilen, szkeptikus, megalapozott gyanúját is, mint realitást leírni. Még ez sem lett volna akkora baj, de hogy pont egy személytelenül, a tudományos félelmeivel minket lerohanó személy figyelmeztessen minket "szerényen" a spirituális éberségre... hát, ez bizony meglepő magabiztosság volt a számomra :D
De nem is mesélem tovább, beillesztem ide az egész történetet, ahogyan az Asztrologosz-on történt:
Kybalion - álalakzat ?! (Új téma nyitotta - Kovács Iván)

"Kovács Iván:

Kedves Fórumozók!

Már jó ideje foglalkoztatnak az egyetemes törvények. Tőlem telhetően
igyekszek a mélyére hatolni és lehető legjobban megérteni.

Láttam, - ha jól láttam -, hogy Szilárd itt főként a Kybalion című
munkára épít, ami 2006-ban magyarul is megjelent a Hermit kiadónál.
Ezt én magam is megvettem, nagyon érdekesnek találtam, és rögtön
érdekelni kezdett, hogy vajon mire épülhet ez a Kybalion és ki lehet a
három beavatott.

Sokáig nem jutottam semmi eredményre, lévén elég gyér angol tudással
rendelkeztem.

Nemrégiben aztán újra nekiláttam a kutakodásnak.

Egy Wiliam Walker Atkinonson nevű amerikai illetőhöz jutottam, aki a
New Tought mozgalom egy bő termésű írója volt, és nagy szeretettel
vett fel mindenféle írói álneveket is. Az eredeti angol Kyablion után
az ő írásaiba beleolvasva ugyan azok a gondolatok, nyelvi fordulatok
és megközelítések ismerhetők fel, különösképpen a "The Arcane
Teachings" és "The Arcane Formulas, or Mental Alchemy" valamint az
"The Secret Doctrines of the Rosicrucians" c. munkáiban amikben főként
a világ egyetemes törvényeit, elveit igyekszik kibontani
(kispekulálni).

Egyébként ez a William Walker Atkinson az aki a vonzás törvényének, a
teremtő képzeletnek, mentális technikáknak, a mentális erők
mindenhatóságának, a személyes siker és több ilyesmi eszméjének
szülője, kidolgozója. Szóval a New Tought, New Age mozgalom egyik
legtermőbb szerzőjéről van szó. Arról aki a Titok alá is a lovat
tette.

Kiválóan tudott keleti és nyugati vallási és filozófia ismeretekkel és
a xix. század elejebeli teozófiai, filozófiai, fizikai, pszichológiai
ismeretekkel - azokat sokszor félreértve - kirakózni és nagyokat írni
- spekulálni, szélhámoskodni.

Én oda jutottam, hogy nem tudok bízni ebben a szerzőben, és a
munkáiban, s főleg az életemet nem tudom rá bízni - egy homályos és
kétes írásra, szerzőre.
Író álnevek, könyvek tömkelege, tanulmányok hiánya, avult tudományos
nézetekre való építkezés, korabeli szenzáció és siker hajhászás stb.
Munkáiban alig mutatkozik valami komolyabb spirituális szellem -
szinte minden az üzleti életben való sikerre és boldogulásra,
nyerészkedésre van kiélezve. A Napoleon Hill féle Gondolkodj és
gazdagodj c. történet is innen látszik kezdetét venni. Az
agykontrollal azonos a szelleme.

Most az szeretném megkérdezni, hogy van-e valakinek valami más forrása
és bizonyítéka a Kyablion hitelessége mellett? Van más is akiben
felmerült a Kybalion eredetének és hitelességének kérdése?
(Figyelem: nem azt kérdem, hogy kinek hogy működik vagy hogy nem.)

Vagy csak el lett fogadva szkepszis és éberség nélkül annak amit magáról mond?


Hamvas Béla írta, hogy rendkívül ébernek kell lennünk, és rendkívül
figyelnünk kell az álalkzatokra, amik úgy csinálnak mintha értékesek
és hitelesek lennének, de valójában éppen nem azok.

Ahogy a tulajdonságokat ma felfogják, az tulajdonképpen démonológia:
tehetségnek neveznek olyan démont, amely az ember életképzeletét
megszállja és imaginál. E démonok egy része a hiteles üdvtervvel
egybehangzó, más része az üdvtervvel ellenkező tevékenységet fejt ki,
vagyis egy részük realizál, más részük derealizál. A modern tudomány,
amely az anyagi (természeti) világon túl levő valóság iránt
érzéketlen, és csak egyetlen értékelése van, vajon valamely tehetség
életpozitív vagy életnegatív - a természettudomány arról, hogy a
tehetségekben tulajdonképpen az imaginációt megszálló, nagyobbára
parazita démoni lények rejtőznek (igen gyakran pszeudomorfózisban,
vagyis olyan ál alakzatban, amely az ellenkező maszkot hordja, mint
amilyen jellegű működést fejt ki), nem tud. Példa az álalakzatokra a
vallás, a politika, a művészet, a tudomány, az erkölcs és a szociális
hétköznap területén bőven akad. A démon hatalma akkor válhat
végzetessé, ha az életképzelet középpontjába kerül. A történet legtöbb
úgynevezett zsenije tulajdonképpen megszállott, és benne - a
középpontul -valamely démon imaginál. Ezek az intelligenciának, vagy a
testi erőnek, vagy az ügyességnek, vagy az aszkézisnek, vagy a szívós
céltudatosságnak, vagy egyébnek nagy magatartásai (mahamudra),
amelyeket a szutra szörnyetegnek nevez. /Hamvas Béla: Mágia szutra/


Források:




Violetta:     

        Kedves Iván!

Tegyél fel magadról egy fotót és aztán neki futunk egy gyanús
álalakzat megvizsgálásának.
Mert ha téged nem az érdekel, hogy ki hol vette észre az egyetemes
törvények működését, akkor te lehet, hogy egy álalakzat vagy.

Sőt, FIGYELEM! bár, Hamvas Béla szent és tévedhetetlen bálványunk, még
imádkozunk is hozzá... de mi azt figyeltük meg, hogy senkit sem száll
meg démon, és ha téged ez sem érdekel, akkor nincs miről itt
beszélgessél itt senkivel a biztos forrásról!

Szóval, előbb lássuk, hogy te mennyire vagy biztos forrás és el
lehet-e hinni egyáltalán azt, amit kérdezel? Aztán majd szépen
nyugodtan megbeszéljük a többit is, nem kell úgy előre szaladni.
Szerintem, ha olyan gyanúsak neked az egyetemes törvényeknek a
forrásai és nem érdekelnek a tapasztalataink, akkor én azt mondom
neked, hogy Hamvas Béla arra is figyelmeztet, hogy legyünk éberek,
nehogy álalakzatokká váljunk, mert az álalakzatokat hamarabb utol
érik, mint a sánta kutyát.

S ha ezután is olyan forrón szeretnéd enni a kását, akkor ki kell
tiltsalak, mert nálunk benne van a házirendben, hogy 1. harisnyával a
fejünk nem jövünk az étterembe kérdezősködni, hogy mit rakott a
szakács a zöldséglevesbe, 2. hogy itt nem eszik olyan forrón a kasát.

PS. ha olyan sürgős, és a megfigyeléseink úgy sem érdekelnek menjél
Paksi Zoliékhoz,ők majd kikeresik neked az Akasha krónikából. És
persze, ha nem kér rá senki, hogy feltétlenül itt nyomozzál...

Csá!

_________________
Csak miután megtetted, aztán érted meg a szót. - Hamvas
" Aki életét nem radikális őrületként éli, vagyis ezen nem nevet,
vagyis akinek ez itt nem varázslat (humor és misztérium), az bukottnak
tekintendő." Hamvas - Karnevál







Kovács Iván   


Csatlakozott: 2013.08.21. 20:02
Hozzászólások: 3
Napjegy: Nyilas
Aszcendens: Nyilas    
 

Kedves Violetta!

Köszönöm válaszát.
Én csak valami konkrét tárgyi dologra lettem volna kíváncsi ami a
Kybalion irat vitán felül álló hitelességét és megbízhatóságát
igazolta volna, s abban reménykedtem, hogy lévén nem kis dolgokat
építenek rá, valamit kézzel foghatót tudnak felelni róla.

Ez egyéni működési tapasztalatokkal nem tudok mit kezdeni mert:
1) ezt sehol nem fogadják el
2) hatalmas a veszélye az autosuggestios megcsúszásnak (lásd ahogy
Mesmer és akaratlan megcsúszott a magnetikus fluidummal).

Ha mégis van hitelt érdemlő információjuk a Kybalion hitelességéről,
akkor azt szívesen venném.
Ha nincs, nincs: így jártam.

Lehet az előző hozzászólásomat eltúloztam kicsit, elnézését kérem érte.

A képet hamarosan pótolom.

Üdvözlettel,

Iván






Vissza a tetejére





Violetta        Hozzászólás témája: Re: Kybalion - álalakzat ?!
 Elküldve: Ma, 11:27



Asztrológus



Csatlakozott: 2008.09.17. 15:18
Hozzászólások: 329
Tartózkodási hely: Csíkszereda
Napjegy: Oroszlán
Aszcendens: Oroszlán   Kedves Iván!

Sajnos nem értette még meg egészen mélyen és pontosan, amit válaszoltam.

Az újonnan feltett hozzászólásának azon mondataira, amelyekből
egyértelműen érezhető, hogy Ön nem látja a fától az erdőt.

"lévén nem kis dolgokat építenek rá, valamit kézzel foghatót tudnak
felelni róla." - kézzel fogható választ csak karate edzéseken szoktam
adni.  Interneten nem tudok. Viccet félre téve, ha komolyan érdekli a
szellemvilág megismerése előbb-utóbb kénytelen lesz a millió és egy
kézzel fogható válaszon túl az egyéni megfigyeléseire és a mások
egyéni megfigyeléseire is alapozni... És ide analógiás gondolkodás
kell, a lineárison túl.

"Ez egyéni működési tapasztalatokkal nem tudok mit kezdeni" - ez az Ön
óriási baja, ami bennem nagyon szomorú és sötét gyanúkat kell
ébresszen, miszerint Ön a fényképe ellenére is egy "álalakzat". Én
bátran kimerem jelenteni, hogy a fenti állítása ép gondolkodású emberi
lényre nem vonatkozhat, mert aki mások tapasztalatairól való
információival nem tud mit kezdeni, az nem tud gondolkozni.

"mert:
1) ezt sehol nem fogadják el" - ??? Ön az életrajzába akarja beleírni
az egyetemes törvényeket? Hagy, tájékoztassam: ezt nagyon sokan
elfogadják, és főként, hogy a legfőbb helyen, ahol el akarjuk magunkat
fogadtatni...

"2) hatalmas a veszélye az autosuggestios megcsúszásnak (lásd ahogy
Mesmer és akaratlan megcsúszott a magnetikus fluidummal)." - Legyen
szíves most már hagyja abba a steril gúnyt űzését. Ez az utolsó
figyelmeztetésem. Miközben Ön képtelen a saját élettapasztalataival
összevetni bármilyen szellemi információt, honnan van az a szemtelen
merészsége, hogy másokat önszuggesztióval gyanúsítson? Maradjon
mindenki a maga rendeltetésénél, ha ön nem ember, hanem robot, akkor
kérjen a gazdájától pragmatikus feladatokat, amiknek az elvégzésére
gyártották, és hagyjon békét az emberi rendeltetésnek, amelyhez az
egyik legfontosabb személyi, szellemi tulajdonság az öntudat és az
önreflexió... Ha Ön úgy dönt, hogy mégis ember, akkor szerezzen 1O év
személyes élettapasztalatot, amiből kiindulhat és amit megvizsgálhat
az eddig sterilen, vagyis funkció nélkül begyűjtött információ
halmazzal és aztán szívesen látjuk viszont, újra-olvasónkként.

Figyelmébe ajánlok egy videót, egy kezek s lábak nélküli, boldog
emberről. A boldogság a cél az életben, nem a steril információ
gyűjtés. Gondolkozzon el rajta, hogy ennek a fiatal férfinek mi volt a
biztos forrás, aminek az ismeretével boldog tudott lenni, mert hogy az
egyetemes törvények is ezt a célt szolgálják. És aki igazén boldog, az
biztos, hogy a maga értelme szintjén megismerte az egyetemes
törvényeket. Gondolkodjon el ön hogyan lehetne boldog, vagy ha nem
akar boldog lenni, akkor mégis mi az élete értelme, a sok sterilen
felhalmozott értelem között? És ne csodálkozzon azon, hogy ekkora
feleslegesen felhalmozott tudással bizony Önnek egyáltalán nem a pl.
spirituális könyveket nem olvasók, de legalábbis a Hamvas Béláról és a
Kozma Szilárdtól az egyetemes törvények leírásáról mit sem hallók
egyszerű tudásrendszerének szintjén kell megértenie a szellemvilágot a
boldogságéhoz, ez legyen világos.Ugyanis a felhalmozott információkat
le kell tesztelni, hogy igazak-e nem lehet gyűjtögetni őket primitív
módon, mint az aranyakat és az ékszereket.
Kedves Uram! Bár a hozzászólásaiból, többnek gondolom 27 évesnél (ezt
adta meg az adatlapján), de ez most lényegtelen... ha csupán 21 éves
akkor is itt az ideje élni és alkotni és tapasztalni a saját bőrén.
Van élet a könyveken és az interneten túl. Kezdje el élni, mert az
értelemnek nem csak az a rendeltetése, hogy világítson, hanem az is
hogy a szeretet magába kapcsolja és egymáson teljesen áthatoljanak,
egyesüljenek, ez a boldogság. Tessék megpróbálni szeretni valakit.
Szerelmesnek lenni és együtt élni és akkor szép lassan fény fog
derülni persze erőfeszítések árán - a már begyűjtött információkra,
hogy mi igaz belőlük, s mi nem.


Minden jót kívánok!

_________________
Csak miután megtetted, aztán érted meg a szót. - Hamvas
" Aki életét nem radikális őrületként éli, vagyis ezen nem nevet,
vagyis akinek ez itt nem varázslat (humor és misztérium), az bukottnak
tekintendő." Hamvas - Karnevál





Kovács Iván     Hozzászólás témája: Re: Kybalion - álalakzat ?!
 Elküldve: kevesebb mint egy perce





Csatlakozott: 2013.08.21. 20:02
Hozzászólások: 3
Napjegy: Nyilas
Aszcendens: Nyilas     Kedves Violetta!

Én magam most jelen esetben csak egy írás, nevezetesen a Kybalion
tárgyilagos eredetéről és hitelességéről érdeklődtem volna.

És nem arról, hogy
- miként ismerhetném meg jobban a szellemvilágot, és hogy
- a saját és ügyfeleik tapasztalata miként igazolja, hitelesíti a Kybaliont
- miként élhetnék boldog(abb) életet, és hogy
- miért nem kell nekem tudnom a Kybalion úgymond steril eredetéről,
hitelességéről
- miért vagyok én ilyen meg olyan

Én eddig amit ön írt abból azt tudom levonni, hogy nem tudnak semmit a
Kybalion tárgyilagos eredetéről és hitelességéről, a három beavatott
hitelességéről; mindazonáltal a Kyablionban leírtakat saját életükben
és az ügyfeleikkel folytatott munkában igazoltnak látják.

Minden estre köszönettel,

Iván"


Én ekkor megelégeltem a két figyelmeztetésem után is előjövő erőszakos gyanúsítást, és úgy döntöttem, hogy nem pazarlok több időd egy nyilvánvalóan lejáratási szándékkal Szilárd munkássága ellen küldött személlyel való meddő értekezésre. És az, hogy minden nagy tudományos követelései ellenére képes volt olyan elvi és számtani hibákat véteni, hogy miután egyedül én válaszolgattam neki, mégis azt az aljas gyanúba keverési kijelentését is le merte írni, hogy "nem tudNAK" semmit a kybalionról... Ő mindössze egy-két napot volt kedves várni a többiek: Szilárd, Isti, Maresz válaszára, de mivel ezalatt ők nem értek rá éppen az Asztrologosz fórumon olvasni és válaszolni, ez a hirtelenjében beregisztrált és egyből Kozma Szilárd több száz oldalas, 90 %-ban önálló tapasztalatokra épülő tanulmányának hiteltelenségére kezdett utalgatni... Amit én aljas szándéknak tartok és nem hiszek abban, és tudom, hogy hazugság az, hogy egy spiritualitás iránt érdeklődő személy, aki elolvassa a Kozma Szilárd tanulmányait az ne fedezné fel azokat rögtön az ő addigi élettapasztalatainak az összevetése közben. Megint bedőltem annak, hogy személytelenség mögé bújó emberrel annak moralitását és hibabelátási képességét túlbecsülve kezdtem vitázni. És egyébként is, mivel én aztán tényleg csak egyszer olvastam a kybaliont az interneten, mindenféle forrás feltüntetése nélkül, végülis a kérdésben nem voltam kompetens. Csak sajnos félreértettem, és az egyetemes törvények megismeréséhez megpróbáltam hozzásegíteni az illetőt, fenntartva azt a lehetőséget is, ha esetleg mégsem egy rosszindulatú lejárató-hadjárat végrehajtója a Kovács Iván nevű új fórumtag... Nem kellett volna ezt a kicsi lehetőséget fenntartani. Megint csak nagyobb baj lett az "úriemberi" reflexeimből...
Tehát reménykedtem, hogy tényleg csak egy futóbolondról van szó esetleg. A mindannyiunkról kijelentette, hogy mit sem tudunk a Kybalion eredetéről. Mivel én nem akartam elhinni, hogy Hamvas Bélát olvasó személy olyan hülye lenne, hogy nem tudja, hogy az egy ősi megfigyelés, amit nyilván többen feljegyeztek és egyáltalán nem fontos, hogy kik, mert úgy is az számít, hogy igaz-e... Szóval, mivel nem akartam ennek a kérdésnek lépre menni, végül így is azt vonta le ez a kedves úriember, amit akart, hogy a kybalion hitelességéről "nem tudNAK" semmit. Ezt a hozzászólást letöröltem, mert már igazán durvának találtam, hogy azokat sértegesse, akik ott meg sem szólhattak még, mert nem értek rá, ez cseppet sem volt tisztességes. Továbbá még rám sem volt igaz, hogy a kybalion hitelességéről mit se tudnék, mert pont a neki írt hosszú válaszaimban is kifejtettem, hogy a Kozma Szilárd által részletesen megírt 10 egyetemes törvény hitelességét jól ismerem. Hogy Szilárdnak ezek a tanulmányai ráépülnek-e vagy csak összevágnak a Kybalionnal, azzal kb.: 14 mondattal, ami az első 7 törvényről szól, és tudtommal ősrégi megfigyelés, azt majd KOzma Szilárd megválaszolja ezen a blogon, amint ráér erre. Kybalionról még:..s aminek feljegyzését nyilván több ezren ismerik és átvették stb. És amihez ez a bizonyos "Kovács Iván" kötötte a Szilárd tanulmányainak hitelességét... 

Miután letöröltem az utolsó hozzászólását és IP cím szerint kitiltottam, egy napon belül újból írt:

"

Értem. Köszönöm. Minden világos.
[ugye érződik az irónia]

_________________
Violetta, értem én, hogy a szél honnan fúj. Aki nincs velünk, az ellenünk van.
"nem szeretnek fáradozni a legtöbben az igazság [lásd. Kybalion] kinyomozásában s készebbek inkább ahhoz fordulni, ami fáradság nélkül a kezök ügyébe akad” - Thukydides
"

Az asztrologosz háttér színét próbálván eltalálni világos szürkével kiírta, hogy "Ugye érződik az irónia". Az iróniával még semmi baj, de az ekkor felrakott rágalmazó aláírásával annál nagyobb a baj!
"nem szeretnek fáradozni a legtöbben az igazság [lásd. Kybalion] kinyomozásában s készebbek inkább ahhoz fordulni, ami fáradság nélkül a kezök ügyébe akad" - ??? Na, tessék... minden, amit leírtam pont ennek cáfolata és pont azért írtam, mert sejtettem - nem volt nehéz - hogy ez nem futóbolond, hanem egy előre megfontolt szándékú rágalmazó.

Érdekességként még bemásolom, hogy közben gyorsan nekiállt Szilárd számára marketing leckéket is adni:

"
Kedves Szilárd!

Engedjen meg egy külső szemmel látó véleményt.

Én úgy gondolom, hogy önnek a legnagyobb kárt az okozza, hogy egy bolonddal harcol.
És azzal, hogy felvette a kesztyűt tovább önti az olaj a tűzre, arra a tűzre, ami szépen Önt is és a családját is felemészti.

„kénytelen vagyok az illető helyeken magam is blogokat nyitni és a feltöltött anyagokkal a Puli rágalmait semlegesíteni.”

Miért önt olajat a tűzre?
Nem Puli rágalmainak semlegesítését éri el, hanem csak azt, hogy az ön után érdeklődők egyre csak ebbe az elmérgesedett viszályba botoljanak bele, s aztán elborzadjanak mindkettejüktől.

Koncentrálja energiáit a munkájára.
Szerkesszen inkább egy jó honlapot, írjon cikkeket. De ne a Puliról. Elvégre talán ön az okosabb. A Pulizós dolgokat, amiket ön tett fel a netre – tüntesse el onnan, ne ebbe botoljanak bele az emberek úton-útfélen. Ne ostorozza a bolondot. Ne vegye fel a kesztyűt egy bolond emberrel. Ismeri a mondást: Bolonddal beszélni vagy lóval imádkozni. Vagy: bolondot, ha mozsárban törik is, bolond.

Pulit, ha valóban hülyeségeket beszél jelentse fel hitelrontásért, és ezzel hatalmas anyagi veszteségek okozásáért. Ennek ez a legegyszerűbb és legeredményesebb módja. Az eljárás eredményét pedig majd felteheti a honlapra és igazolja majd önt, esetleg újságban is megjelentetheti.

Szóval koncentrálja az energiáit effektív hasznos dolgokra.
Foglalkozzon vállalkozása marketing-jével, honlapja optimalizálásával, amin jelenleg kisebb káosz uralkodik.

Legyen egy nyilatkozatok rész: oda objektíven fölös rizsa nélkül írja le, hogy Pulival összerúgták a port, s most kígyót békát ereget. Hogy a látogató a rágalmak téves voltáról meggyőződhessenek készítsen egy ajánlások rész a honlapra és irányítsa oda őket.

Szóval csináljon egy szekciót: ajánlás résszel. Oda kérjen elégedett ügyfeleitől pár soros ajánlásokat, és véleményt önről, és az önnel elért eredményekről. Mindez legyen lehetőleg rövid, világos, célratörő. Kerülje a hossza terjengős értekezéseket. Azt a többség nem ér rá órákig olvasgatni elemezni. Az embereknek pár gyors célszerű információra van szükségük ahhoz, hogy úgy döntsenek: nekem kell a Szilárd munkája.

Legyen az egésznek egységes tördelése, betűtípusa, megjelenése.
Legyen feltüntetve az ajánlások száma is, t.i., hogy hányan ajánlják önt. Ne egy baromi hosszú listán kelljen lefelé görgetni.


Tanuljon marketing technikákat, tanulja meg eladni önagát és szolgáltatásait.
Tanuljon meg hatékony hirdetéseket írni. Tanuljon meg úgy vitatkozni a piacon, hogy azzal ne maga alatt vágja a fát, minél kevesebb ember, minél kevesebb helyen, minél nehezebben akadjon rá a vitáira. Ha vita van, ahogy mondtam, egy szimpla nyilatkozat elég. Nem kell az erejét fitogtatni. És nem kell a másika ledöngölni.

A következő linken a következő egy hétben letölthet egy marketinges könyvet, amin elindulhat, ha gondolja:

http://we.tl/uFajX8QnoY


Üdvözlettel,

Iván





Kovács Iván
 Hozzászólás témája: Re: Segélykiáltás az élősdi Puli szenneyezése ellen
UNREAD_POSTElküldve: 42 perccel ezelőtt 
Online
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.21. 19:02
Hozzászólások: 2
Napjegy: Nyilas
Aszcendens: Nyilas
Szilárd!

Ha szól a kozmaszilard.hu üzemeltetőjének, akkor a régi oldalát könnyen átírányíttathatja az új oldalára.
Így aki a www.kozmaszilard.hu-ra kattint az rögtön a www.kozmaszilard.com-ra kerülne.

_________________
Violetta, értem én, hogy a szél honnan fúj. Aki nincs velünk, az ellenünk van.
"nem szeretnek fáradozni a legtöbben az igazság [lásd. Kybalion] kinyomozásában s készebbek inkább ahhoz fordulni, ami fáradság nélkül a kezök ügyébe akad” - Thukydides

"
 A kitiltása miatt létrehozta a következő blogot, ahol is felettébb érdekes módon, annak ellenére, hogy egyedül velem folytatott eszmecserét, és én voltam, aki törölte a hozzászólásait és kétszer is kitiltotta, mégsem az én asztrológusi hitelességemet támadta, hanem valamiért egyenesen Szilárdot. Íme a racionális, igazságkeresőnek a tisztességes magatartása. Hogy annak ellenére, hogy velem vitázott, teljesen irracionálisan Szilárdot hamisan beavatott, ördögűzőnek hirdeti. Egyáltalán honnan merészeli venni az ördögűzést, amikor én neki az Asztrologoszon még a Hamvas idézetével kapcsolatosan is felhívtam a figyelmét egy hibára, azt kijavjíva felvilágosítottam, hogy senkit nem szállnak meg démonok. Kell-e ennél egyértelműbb bizonyíték arra, hogy ez egy előre kitervelt lejárató-hadjárat csalija volt. És mindegy, hogy volt-e rajtam sapka, vagy sem, Szilárdot akkor is lőni kell... Vajon ki áll emögött? Csak nem a napokban leleplezett misztikus-fasiszta Bodó Attila, alias Szabad Gondolat?... Vagy Nagy Attila Puli? Vagy melyik kuruzsló misztikus azok közül, akiket Szilárd leleplezett a videóin?

Íme a link a fent említett átlátszóan rágalmazó bloghoz:

http://kozma-szilard--vigyazz-vele.blogspot.hu/

Ezennel megkérem szépen azt a személyt, aki „Kovács Iván”-ként regisztrált az Asztrologosz fórumra, majd miután onnan kitiltottam, megjrta levélben, hogy kihúztam nála a gyufát, s erre fel tisztességtelenül és irracionális módon a párom, Kozma Szilárd asztrológusi-hitelességét megrágalmazta egy blogban, amelynek címében Szilárdot „hamisan, beavatott ördögűzőnek” címkézi! Meg kérem szépen, legalább a racionalitás kedvéért, hogy ha egyszer én húztam ki nála a gyufát, akkor támadja egyedül az én személyemet, asztrológusi munkámat és hitelességemet. Ha már tisztességre nem képes és kénytelen rágalmazzon, akkor legalább legyen racionális és velem folytassa tovább a csatát…

Az említett levél:         

-------- Eredeti üzenet --------
"Tárgy:
Kybalion
Dátum:
Fri, 23 Aug 2013 23:37:22 +0200
Feladó:
"Kovács Iván" <kovacs.ivan@gmx.com>
Címzett:

Kedves Violetta!

Ön kihúzta gyufát.
Ha mégis lenne konkrét válasza, ide várom:


Üdv,

Iván"

Nincsenek megjegyzések: