Kozma
Szilárd:
5) A POLARITÁS TÖRVÉNYE, VAGYIS AZ ÁLLANDÓ LÉTTÁGULÁSNAK, VALAMINT A SZÉLSŐSÉGES
LÉT- ÉS ÉLETHELYETEK SZÜKSÉGÉNEK AZ EGYETEMES
TÖRVÉNYE.
(A
lelepleződés és a leleplezés szükségének a törvénye.)
A Nagy Constantinus-ék által evangélium-szerzővé
választott és így az újszövetségbe kanonizált Apokalipszis c. monumentális
művét megalkotó János nevű, beavatott író, akinek nem véletlenül az
asztrológiai Skorpiónak megfelelő Sas a szimbolikus állata, jól ismerte az
apokalipszis fogalmom tulajdonképpeni értelmét – Ti., olyan (általában extrém)
sors-állapotot, olyan idő- tér és helyzetminőséget, amikor és amelyben a dolgok
eredeti értelme a felszínre kerül, világosan és egyértelműen megnyilvánul. - és
ebben az eredeti értelemben is használta. Az már a későbbi korok szellemi
hanyatlásának és elsötétülésének tudható be, hogy az apokalipszist a János
spirituális allegóriájának a hatására, csak vérfagyasztó katasztrófák sorozataként
és hatalmas világégések színpadszerű tragédiáiként tudták a papok és más
biblia-értelmezők elképzelni. Abból viszont, hogy sok esetben még a teológusok
sem ismerik az apokalipszis fogalom eredeti értelmét – De legalább is, a
kellettnél sokkal gyakrabban megfeledkeznek róla! – igen sok baj származott és
származik még mindig, mindamellett, hogy egyes dráma- és regényírók,
filmrendezők és persze, filmsztárok, igen jól meg tudnak kazdagodni, e
planetáris fogalomferdítésnek köszönhetően.
Mindezt csak azért tartottam szükségesnek
leírni, a Polaritás törvényéhez írt bevezetőben, hogy amikor leírom azt, hogy a
Polaritás törvénye tulajdonképpen az Apokalpiszis törvénye, egyrészt, senki ne
gondoljon „a világ végének a törvényére”, másrészt viszont, az én szellemi
látásmódomat se tévessze össze senki a fent említett modern, vagy posztmodern
szerzők hatásvadászó „írói erkölcsével”.
Szóval, annak ellenére, hogy a
neveltetésünk és a taníttatásunk által liberális - humanistává ferdített
képzetrendszerünk és érzelmi világunk erősen tiltakozik ez ellen, valamiképpen
el kell mégis fogadnunk legalább a hideg racionalitás szintjén azt, hogy a
Polaritás törvénye, nem más mint A
szélsőséges lét- és élethelyzetek KELETKEZÉSI SZÜKSÉGÉNEK (a
szélsőséges lét- és élethelyetek keletkezési szükségességének) az Egyetemes Törvénye! Ez, a szélsőséges
és végletes helyeteknek a bizonyos helyzetekben való előállási szükségének a
törvénye, úgy működik, hogy amikor egy
léthelyzet, vagy látállapot nem egyértelmű, vagyis, amikor kiismerhetetlenül homályos,
vagy zavaros az élet különböző fontos (És sulyos következményekkel járó!) jelenségeinek és folyamatainak az ok
–okozati összefüggése, akkor, éppen
a spirituális alapoknak (lényegnek) és a rendeltetési okoknak a kiderülése
érdekében, a Polaritás (Apokalpiszis...) Törvénye, egyértelmű és határozottan szélsőséges megnyilvánulási állapotokba -
határhelyzetekbe hozza ezeket. Ezért a Polaritás törvénye, a Lilith által
felkavart és indukált létezési jelenségek lényegi karakterének és rendeltetési
okainak a kiderülése és kiderítése érdekében történő, határhelyzetek és határállapotok megjelenése és előállása szükségességének (szélsőséges helyzetekbe
és határ-állapotokba kerülésnek) a
törvénye.
Ezért társul e törvényhez analogikusan az
alkímiai kiégetés művelete és ezt úgy kell érteni, hogy amikor például nem
világos egy alkimista számára az, hogy mit akar jelenteni számára egy helyzet,
akkor tudatosan erősíti, vagy provokálja (piszkálja) annak e helyzetnek a szerinte
jellemzőbb vonásait, tulajdonságait. Vagy, ha nem egyértelmű, hogy mit akar mondani
számára valaki, aki látszólag bolondokat beszél, ő is rá tesz néhány lapáttal a
bolondságra olyan formán, hogy a jó ízlés és az etika bizonyos határain belül
el kezd az illető személynek még nagyobb szamárságokat válaszolni. Vagy, amikor
kétértelműen viselkedik valaki, ő is el kezd, esetleg a bosszantás határait is
súrolva, még kétértelműben (provokálón) viselkedni, mindaddig, amíg az előtted
„kétértelműen” viselkedő személy, le len leplezi a korábbi kétértelműségével
leplezett igazi szándékait. A Polaritás törvénye tehát, a gyökerekig való
átvilágítás és kiderítés, az egyértelműsítés, a leleplezés és a titoktalanítás
törvénye. A fentiek alapján tehát, a Polaritás törvénye a leleplezésnek és a
lelepleződésnek a törvénye, vagyis, a “beszédes” nyilvánosságnak és a
társadalmi nyilvánvalóságnak a törvénye. („Amit a pincébe rejtettetek, azt a
háztetőről fogják a fületekbe kiabálni.”)
Az
apokalipszis törvénye tehát, a Lilith által az abszolútumban keltett kauzális
zavarok lényegi jellege felismerése érdekében létrejövő határállapotok
keletkezésének és a határállapotokban (a pszichikai - asztrális és főként
fizikai állapotban) történő konfrontációknak (konfliktusba kerülésnek) és a
konfrontációkban történő tisztázódás szükségének a törvénye. Az emberi élet
folyamataiban ez az individualitáson keresztüli személyesedésnek, a karakter -
alakításnak és a lényegi karakter és gyökér-szándék felvállalása szükségének a
törvénye.
Ez a törvény a részre-tagolódás, a
határozott materiális szám-érték, a mérték és a minőség kiderülést lehetővé
tevő szélsőséges helyzetek szükség-előállásának a törvénye. Az alkímiában a
kiégetés (calcinació), művelet társul hozza és tisztulást célozza meg
(egyértelmű állapotok és helyzetek előállítását). A Polaritás törvénye
tulajdonképpen a fizikai létben egyértelműen megnyilvánult, két pólusú (Jin és
Jang, Teremtő és Teremtés, stb.) Teremtett Világnak, az anyag poláris
végleteiben történő egyértelmű értelmeződéseknek, vagyis a szélsőséges
természeti – kozmikus helyzetekben és állapotokban létrejövő felismerhetőségi
lehetőségeknek a Törvénye. A megfordulási (a nulla- ) ponthoz való eljutásnak, vagyis
a végső határ elérésének és a határ ( vagy a nulla) - állapotról való
visszafordulás szükségének a törvénye.
A polaritás törvényéből következő provokáció
módszerét tehát, mind az egzakt tudományok különböző ágazatában, mind a
bűnügyek kiderítésében sikeresen és tudatosan alkalmazzák, mind a tudósok, mind
pszichológusok, mind a detektívek, az ügyészek és a vizsgálóbírók.
Az, aki nem akar róla tudomást szerezni,
vagy nem akarja elfogadni a törvénynek az ő mindennapi életében jelentkező,
általában a kényelmi és a biztonsági - biztosítási törekvéseinkkel ellentétes
megnyilvánulási formáit, naiv illúzió- kergető, érzelgős humanista, aki nem
veszi észre, hogy minél inkább akarja a jót és erőlteti annak a megvalósulását,
amit ő, az egyetemes lét-rendeltetésről, illetve az egyetemes törvényekről való
tudatlanságában jónak képzel, a dolgok és helyzetek annál inkább rosszra
fordulnak az életében. Például, amikor vízcsap-hiba miatt, cső-szakadás miatt,
vagy egyszerű feledékenységből, elönt egy lakást a víz, nem csak a károk helyre
hozásával kell foglalkozni, hanem az is meg kell keresni, hogy a lakásban élők
között miféle érzelmi túltengés, vagy annak az ellentéte: érzelmek elfojtása
került annyira határhelyzetbe, hogy egy ilyen nagy méretű figyelmeztetés
szükségessé váljon! A polaritás törvényével és a történések szimbolikus
jelentésével nem számoló, a másoknak (és persze, saját magának is) minden áron
jót akaró humanista ember, tévelygő, önámító és fantaszta, mint amilyen
tévelygő fantaszta ma, majdnem az egész természet-nyomorító,
természet-szennyező emberiség és ezt az egyre súlyosabb, sorozatos ökológiai
katasztrófák bizonyítják a legjobban. Kérdés, hogy a Polaritás törvénye miatt,
mikor áll be az a nagy és végső katasztrófa, amely ráébreszti az embert, hogy ő
egyáltalán nem azért létesült az anyagi világban, hogy a fejét a kellemes
benyomások homokjába dugva, az anyagnak az egyértelmű és határozott vész-jelzéseit,
huzamosan semmibe vegye, vagy elrejtse és elhazudja a nappali ébersége elől?
Ezért idealista misztikussá válik a legjobb
tudós is, de a kizárólag tudományosan gondolkozni igyekvő absztrakt
racionalista is, akinek mindennapi ösztön -és vágy élete, a gyakorlati
megvalósításai, spontán tettei, tetteinek célja és az egészségi állapota, illetve
a jóra való törekvései ellenére is gyengén működő biológiai szervezete, tehát a
betegségbe torkolló elméleti eredményei, meredeken eltérnek az ő idealításától,
a racionális gondolkozásának és elméleti elképzeléseinek az eredményeitől. Az,
aki a polaritás törvényével nem számol és mindig csak a konfliktus-mentes
megállapodásra és korrupt kiegyezésre, az ellentétek felszíni elkenésére
törekszik huzamosan, szükségképpen a legnagyobb vészhelyzeteket idézi elő mind
a személyi sorsában, mind a környezete életében.
A föld élő világát kipusztítással
fenyegető, „védekező” - civilizációnk nem más, mint a katasztrófa előidézési
törekvések gyűjtő helye a Polaritás törvényének a jelzéseivel való, több évszázados
szembeszegülnének, illetve a természeti jelzések valós jelentéstartalmának a
figyelmen kívül hagyásának és a félre magyarázásának. Az ipar addig gyártotta
az ember számára a természet nyers megnyilvánulásaitól való védekezési
eszközeit: a klíma-berendezéseket, illetve a mind melegebb és melegebb ruhákat,
házakat munkahelyeket ás iskolákat, illetve a kényelmi állapotokat biztosító
kényelmes ruháktól és épületektől kiindulva a mind tökéletesebb biztonsági és
kényelmi eszközökig és berendezésekig, az öncélú élvezeti és táplálkozási
hóbortokat és fantáziákat kielégítő cikkekig, az egész városrészeket ellátó
klíma- rendszerekig, amíg az ipari szenny és szmog következtében fellépett a
planetáris üvegházhatás. És, még akkor is, ha a világóceán képessé is válna
minden ipari szemetet elnyelni és ezért végül mégis elkerülhetnénk az ökológiai
katasztrófát az elkövetkezendő húsz év során, még akkor is, a fiatal férfiak
nemzőképessége sorvadása, mind a nők fogamzó képessége és gyermek-szülési
képességének a csökkenése következtében, vagyis a férfiak egészséges
sperma-számának a drasztikus csökkenése következtében, száz év múlva nem lesz már
egyetlen olyan nyugati típusú civilizációban született szülőkkel rendelkező utód
sem, aki ezeket a kényelem-okozó termékeket élvezze és aki a gazdaságilag
biztosított lakásokat használja, hanem csak a mai emigránsok unokái. De a
negyedik emigráns generációban, már ezeknek az utódai is elveszítik a magzat
nemző- és a magzatfoganási képességüket.
A polaritás törvényének erre a jelzés
értékű, negatív következményére – figyelmeztetésére! – igazán oda figyelhetne a
külső kényelmi civilizációs megvalósításaira oly büszke ember és meg kellene
kérdeznie magától, hogy tényleges spirituális fejlődést ért-e el az emberiség
azon része, amely képtelen a saját vér szerinti utódaira hagyni a mindazt, amit
anyagilag létrehozott, mivelhogy mindezért nem csak öncélú munkával és
kitartással, valamint szemellenzős
szorgalommal kellett fizetnie, hanem főként azzal, hogy képtelen önmagát
biológiailag reprodukálni? – És nem véletlenül, mivel: „Ami lent van, ugyanaz, mint
ami fent van, és ami fent van, az ugyanaz, mint ami lent van.” Értsd alatta,
hogy aki lent, a nemzőszerveinek szintjén steril, az szükségképpen fent, a
pragmatikus értelmének a székhelye szintjén is steril, kell hogy legyen,
vagyis: az a szennyét mélyen a városi szennycsatornák rendszeribe rejtő,
kényelmi-biztonsági civilizáció, amit a pragmatikus intelligenciájával
létrehozott és amiben él, éppen olyan steril, és ezért könnyen fertőzhető és
törékeny, mint a biológiai szervezete.
– De az újságok és a vizuális média is, nap
mint nap hírt ad egy - egy olyan, abszurdnak látszó végzetes balestről, amelyet
az agyon biztosított, békés polgárok kénytelenek elszenvedni az agyon
biztosított és általánosan konfliktus-mentesre tervezett környezetükkel való, véletlennek
képzelt események következtében. Apropó, média: a fejüket a homokba fúró
idealista misztikusok azért panaszkodik, hogy a média inkább csak negatív
híreket közöl, és mintha készakarva tömné a nézők – hallgatók képzeleti világát
a negatív szuggesztiókat keltő borzalom-hírekkel. Holott az igazság ennek éppen
az ellentéte: a nézők és hallgatók inkább az olyan hír-csatornákra kapcsolják a
készülékeiket, amelyek ilyen jellegű – akár a végső megsemmisülésig is elmenő
szélsőséges létállapotokat és tragikus élet-helyzeteket bemutató - hírekkel, és
műsorokkal „szórakoztatják” őket. Ennek az oka éppen a Polaritás törvénye,
amely azt sugallja számunkra, hogy nézzünk szembe és kíséreljük meg
metafizikailag értelmezni az ilyen szélsőséges helyzeteket, de ez, a kiegyenlítődési
képességek kialakulásának
az
előfeltételeit megvalósító igényük egyrészt nem párosul megfelelő metafizikai
szimbólum-értelmezési képességgel („tudással”, beavatottsággal), másrészt,
épen, hogy a kényelem igényükkel párosul, vagyis a nyers tapasztalás elkerülési
igényünkkel, és így kényelmes fotelekben ülő, vagy még kényelmesebb kanapékon
fekvő nézőként veszünk részt, csupán a szemünkkel és az elménkkel a tőlünk
távol eső „borzalmakban”, miközben a külső, valós benyomások nélkül maradó
lelkünk, tovább sorvad a maga közömbös nyugalmában és valós élmények utáni
sóvárgásában legyártja a karmánknak megfelelő betegségeket.
A Nemek törvénye szerint differenciálódott
embernek a környezetével való, pszichikai és a harmóniája elképzelhetetlen a polaritás
törvényének számbavétele és tudatos alkalmazása nélkül. Vissza-út
(visszazsugorodás) a meg nem-nyilvánulásba (az abszolútumba) nincs, amiként az
anyánkba sem bújhatunk vissza, hanem mindig csak előre visz a létezés és az
élet útja, a megváltást jelentő, kiegyenlítődési képesség szerzésen alapuló, de
az alaptulajdonságokat megőrző, spirituális fejlődés és tágulás irányába. A
vissza-út, csak és csakis az elveszejtődésbe, a káoszba, a megsemmisülésbe
vezet. Ezért nem is létezik fejlődés kényelmetlen tapasztalatok árán
megszerzett karmikus információkkal való konfrontáció és azok értelmi - spirituális
feldolgozása nélkül, erőpróbák kiállását követő megvilágosodások és lelki módosulások
nélkül. Mint ahogy nem létezik kiigazítási igény sem, túlélt negatív élet-tapasztalatok
és oldott, meghaladott vesztesség-tudat nélkül. Nem létezik tehát teljes
megmenekülést jelentő egyéni megváltódás, éberen végig szenvedett és
értelmezett, a teljes újjászületést előidézni képes, negatív határállapotba
kerülések nélkül. („Az elsőkből lesznek utolsók és az utolsókból elsők.”) Ezért
a teremtésben csakis előre, a spirituális tágulás, a spirituális tudatosság, a
finomodás és fejlődés irányába, a minél szélesebb körű kiegyenlítődési
képességek megszerzése által lehet haladni, tehát a természet törvényeit
elfogadó, azokhoz igazodó belső Világosság és a nyílt Szeretet folytonos
egybehatolása és kiegyenlítődése irányába.
És semmiképpen nem, a látszat-egység,
vagyis a hamis egység és a külvilág átalakításával mesterségesen létrehozott
boldogság megszerzése irányába. "A Kettőből az Egybe nem úgy jutok, ha
visszafordulok, hanem, ha előrelépek a Háromba." - írja Hamvas Béla a
Tabula Smaragdina- ban.
Semmiképpen
nem kerülhető ki a Polaritás törvényének az értelmezésekor az Apokalipszis legmegbízhatóbb
metafizikai életműve, a Hamvas Béla nevű magyar metafizikus-írónak az esszéiben
lefektetett „tiszta” metafizikája. A Tabula Smaragdinához írt filozofikus
esszéjében Hamvas kifejti, hogy a kétezer ötszáz évvel Krisztus előtt működő és
tanító Hermetikusok, az általuk használt analógiás logika alapján megfogalmazták
az un. hermetikus tanaikat. Szerinte, ez a statikusan zárt analógiás
rendszerben való gondolkozás ma, a több ezer éves "dialektikusan ésszerű,
de ugyanakkor tragikus" történelmi gondolkozás bukása után, már nem felel
meg a történeti (apokaliptikus) kor azonosság-ellentét logikáját követő
gondolkozásunknak, vagyis a megváltás korának megfelelő hármas-egységben való
személyes gondolkozás logikájának. Ennek, a Hamvas által a megváltás korának
nevezett logikának az érvényessége és használhatósága mind nyilvánvalóbb lesz a
történeti korban létrehozott filozófiák zavarossága után: "Az analógiás
logikának a történet előtti őskor (archaikus kor) felel meg. Az azonosság
(ellentét) logikának a történeti kor felel meg. Az (hármas) egységlogikának a
megváltás (szabadság) kora felel meg. A szabadság (megváltás) kora a történeti
kort és az archaikus kort nem helyezi hatályon kívül, hanem azokat önmagában
úgy egyesíti, ahogy a Három egyesíti az Egyet és a Kettőt." - írja Hamvas
Béla a Tabula Smaragdináról szóló, aritmológiai tanulmányában.
Miért is fontos tudni mindezt a polaritás
törvénye kapcsán?
"-Mert a megkülönböztetés következménye
lehet az egyesülés, de a minőségtelen szétválasztás eredménye mindenkor és
mindenképp csak az összetévesztés, vagyis a konfúzió." - Mondja Hamvas
Béla. És tovább:
„Megkülönböztetni annyit jelent, mint a
polaritás törvényét helyesen alkalmazni, vagyis minden minőséget a másiktól
külön (minden személyt a másiktól külön) mint önálló egységet (szabadon)
megérteni és felfogni. „Csak pontosan megkülönböztetett minőségek és elemek
(személyek) egyesülhetnek (minősülhetnek egybe). A szétválasztott, de nem
megkülönböztetett minőségek (személyek) csak összezavarodnak, és nem hatják át
egymást az egység és a szabadság szellemében. A tulajdonságok (minőségek)
egymástól való pontos megkülönböztetése, magában hordja azok egyesülését. ...”
„Ki van zárva, hogy meg nem különböztetett elem a másikkal egységbe tudjon lépni.
Legfeljebb vele összezavarodik. És: KI VAN ZARVA, HOGY AZ EMBER, AKI NEM
TELJESEN SZABAD, A MASIKKAL KÖZÖSSÉGET ALKOSSON. Ki van zárva, hogy az emberben
egység támadhasson az összes tulajdonságok és képességek önállósága nélkül. Ha
az elemek között egyenlőség van, az egység lehetetlen, mert az egyenlőség az
egység megrablása. Ahol egyenlőség van, ott az egység ki van zárva. Önmagammal
nem egyenlő vagyok, hanem egy. A fiú az atyával nem egyenlő, hanem egy.”
„A személy egyetemessége nem polaritásában,
hanem trinitriátus voltában nyilatkozik meg. Ugyanis a nemiség polaritását
magában hordja ugyan, de azt ellenpontozza a másik nem ellentétes polaritásával
és a kettő közepében ott áll az egységesítő szellem. A személyben a hím nem
(lélek, Egy, elektromos, kiáradás, kisugárzás, aktív, termékenyítő) és a nőnem
(test, Kettő, magnetikus, vonzás, beáramlás, passzív, befogadás, termékenyülő,
stb.) közepe a Három, vagyis a Szellem." (Hamvas Béla: Tabula Smaragdina.)
E kis alkímiai kitérő után, amelyből remélhetően
kiderült, hogy az apokalipszis törvénye a megkülönböztetés és a megnevezés
érdekében, vagyis a Lilith-zavaroktól való megszabadulás érdekében létezik,
vegyük vizsgálat alá a Polaritás Törvényét a Hermetikusok megfogalmazásában:
"Minden ami megnyilvánult dupla. Minden dolognak két pólusa és két véglete
van. A hasonló a nem hasonlóval egy lényegű. Az ellentétes pólusoknak egy a
lényege, de különnőző vibrációs fokozatokon léteznek. Az ellentétek érik
egymást. Minden igazság csak fél igazság és minden paradoxon feloldható."
- Minden poláris ellentét kiegyenlíthető. A polaritás törvénye alapján tehát,
minden dolognak, folyamatnak, jelenségnek két ellentétes pólusa van és ezek a
pólusok egyazon dolognak vagy jelenségnek a szélsőséges, ellentétes és különböző
megnyilvánulási formái, egymással ellentétes szélsőséges állapotai. A
komplementerei. A pólusok közötti ellentétek az Abszolút Szellem állapotában
nem léteznek. Ott a feszültségek nem ellentétek, hanem a Lilith hatására
zavartan árnyalódott azonosságok. Ezért, a fizikai - anyagi megnyilvánulások
világában, a teremtésben is, az ellentétek nem mások mint egyazon jelenség
(őserő) különböző vibrációs szinten létező megnyilvánulásai. Így például a
forró és a hideg, annak ellenére, hogy ellentétes megnyilvánulási formák,
valójában a hőnek nevezett jelenségnek a jelenléte és hiánya, illetve a hőnek a
különböző vibrációs fokozaton álló megjelenési formái. Ha megfigyeljük a
szobahőmérőnket például, soha nem leszünk képesek egy fix pontot meghatározni,
ahonnan a meleg kezdődik és ahol véget ér a hideg.
Ugyanezt a jelenséget észlelhetjük a
világosság és a sötétség esetében is, amely jelenségek a fizikai fény
jelenségnek egy adott térben való teljes, vagy mérsékelt fokú létezésének, vagy
teljes hiányának a következménye, illetve a fénynek különböző vibrációs szintű
megnyilvánulási szintjéneka következménye., és ezt a kettő közötti különbséget
mindössze a két vibrációs fokozat különbsége határozza meg. De vegyünk egy
összetettebb pszichológiai példát: a szimpátia és az antipátia, a szerelemi
odaadás és a szerelmi gyűlölet esetét. Ez a két különböző lelki állapot,
látszatra teljesen különbözik egymástól és ellentétes egymással, de ha jól
megvizsgáljuk őket, kiderül, hogy mindkettő egyazon kauzális jelenségnek: a karmikus
kapcsolódásnak és harmóniába kerülési kényszernek (provokált kiegyenlítődési
szükség-állapotnak) a különböző vibrációs szintű megnyilvánulási formája. Ezért
lehetséges az, hogy ugyanaz a személy, egy nagyon kis időintervallumon belül
is, mind a két érzés átélésére és kinyilvánítására is képes, ugyanazzal az egy
személlyel szemben. Főképp, akkor, ha az illető személyi horoszkópjából
kiolvashatóan, a lelki-szellemi struktúrájában túlnyomó többségben szerepelnek
a tűz és a levegő elemek szerinti karmikus vonások. Ha tehát a Lilithje és a
Sárkányfarka ezek valamelyikében áll.
A polaritás törvényének a megismerésével és
megfigyelésével, valamint a törvény tudatos alkalmazása segítségével
maximálisra tágíthatjuk mentális képességeinket – tudásunkat, szellemi
tisztánlátásunkat. Mert amennyiben elfogadjuk azt a tényt, hogy már csak a
spirituális fejlődésünk érdekében is, időnként és bizonyos körülmények között,
igen is, természetes és szükséges hogy határhelyzetbe - határállapotba kerülve
cselekedjünk (És ugyanúgy elfogadjuk azt is, hogy a körülöttünk élőknek, a
szeretett családtagjainknak szintén szüksége van erre!), a kiegyenlítődési
képességeink elnyerése érdekében, magyarán: az egészségünk megőrzése érdekében,
akkor, nem csak hogy nem hadakozunk az ilyen, feszített figyelmet, türelmet,
kitartást és koncentrációt igénylő kényelmetlen fizikai és lelkiállapotok és
élet-helyzetek bekövetkezésével szemben, hanem mi magunk őrködünk afelett, hogy
a Ritmus és s ciklus törvényével is összhangban, folyamatosan, vagy amikor ez
szükséges, akkor ezek a szélsőséges határ-helyezetek, akár természetjárás, akár
küzdősportok gyakorlása által, de ellenőrzötten és ellenőrízhetően
bekövetkezhessenek. (Ilyenek a köznapitól eltérő erőfeszítést és figyelmet
igénylős sportolás, vagy esetleg a spirituális megvilágosodást is előidézni
képes, kreatív egyedüllét, valamint a mágikus és a kiegyenlítődési képesség
megszerzése és fenntartása szempontból igen nagy fontossággal bíró böjtölés is,
amelyek régebb pl. megelőztek minden vallásos évfordulót és ünnepet.)
A mai ember ebből mindössze annyit tart be,
hogy a vallásos ünnepeket megelőző időszakban pl. ahelyett, hogy elvonulna a
világi nyüzsgéstől, és lecsendesedve gondolkozna, vagy meditálna, mesterséges
boldogságkeltési céllal: ajándék vásárlás miatt, inkább össze - vissza nyüzsög
és az ünnepek idején mindent össze vissza eszik és iszik, és rossz lelki és
testi közérzet formájában és betegség formájában, szélsőséges esetben utcai
baleset formájában éli meg azt a határállapotot, amit elvonulással és böjttel,
egészségesen és jó érzésekkel kellett volna megélnie.
Ha tudatosan kapcsolatba lépünk és
harmóniában élünk a polaritás törvényével (Pl. rendszeres sportedzések
formájában, vagy természet-járások formájában, ahol, maga a természet részesít
a polaritás törvényének megfelelő élményekben.) és nem hagyjuk, hogy kizárólag
kényelmi - biztonsági szempontok és mesterséges boldogság keltési (élvezet
hajhászási) képzetek szerint folytassuk az életünket, lehetségessé válik az
azonos jelenségeknek a pozitív (az egyetemes evolúcióval nem ellentétes) és
negatív polaritású megnyilvánulási formákkal való harmóniába kerülés, a
polaritás egészséges átélésére való ráhangolódás. Sőt: amennyiben ebben
tapasztalt személyekké válunk, a hozzánk közelálló, de a kényelmetlenséget és a
számukra bizonytalannak tűnő állapotokat kerülő személyek alacsony vibrációjú
lelki állapotát is, áthangolhatjuk magas vibrációjú spirituális megvilágosodási
képességgé, kiegyenlítődési élményekké, alternált átélési képességgé. A fontos
mindig az odafigyelés és a megkülönböztetési képesség fenntartása ahhoz, hogy
mindig a tárgyi és a szellemi valóságnak, tehát a valóságnak megfelelően,
helyesen értelmezni és értékelni tudjuk a környezetünkben létező és végbemenő
folyamatokat és jelenségeket.
Ha megértjük, hogy a szélsőséges helyeteket
és ellentéteket tulajdonképpen az egységbe való visszakerülés, tehát az
egységesülés szüksége hozta létre. Azt, hogy a Fehér is és a Fekete, a hideg
lés a forró és a többi szélsőséges ellentétes állapot is egyazon jelenségnek a
két különböző polaritású megnyilvánulása, és ha megértjük azt, hogy a
szélsőséges és ellentétes megnyilvánulási formák, vagyis a polaritások nem és
nem (!) azonosak a nemek különbözőségével (Hogy tehát a nemek szerinti, lényegi
különbözőség, nem és soha nem azonos a polaritás szerinti nem-lényegi, hanem
mindössze állapot szerinti különbözőséggel!) akkor nem ellenkezünk és
ellenkezve nem erőszakoskodunk az ellentétes természeti és pszichikai
jelenségekkel szemben, valamint ezeknek a kiegyenlítődési, illetve különbözési
törekvésével szemben, és mindig fogjuk tudni, hogy mikor mit kell tennünk, mire
kell törekednünk a megváltásunk érdekében (Hogy tehát mikor kell dolgoznunk
vagy pihennünk, mikor kell harcolnunk vagy békét kötnünk, mikor kell
koncentráltan valamire figyelnünk, vagy intenzíven gondolkoznunk és mikor kell
ellazulnunk, vagy szórakoznunk, stb.,) és azt is, hogy a poláris szélsőségekben
megtisztított imagináció - kiegyenlítődési képességeink segítségével, hogyan
lehet rendezetten harmonikus vibrációs állapotba hoznunk a lelki világunkat. És
hogyan hozhatjuk harmóniába a lelkünket a környezetünkkel, az adott kényelmes,
vagy éppenséggel poláris, tehát drámai sorskörülményeink mentális és
spirituális feldolgozása segítségével. Hogyan tisztíthatjuk meg az
ideatestünket, a pszichikai és a fizikai testünk megtisztítására és magas
vibrációs szintre való emelésre való törekvések segítségével.
Ezt a polaritás törvénye és a
kiegyenlítődési szükség szerinti mentális törekvést nevezik a Hermetikában
mentális transzmutációnak. E magas fokú éberséget és nagy türelmet igénylő
transzmutáció segítségével, a külső rosszat (határ állapotot) mindig belső tudássá
és kiegyenlítődési képességgé (spirituális tágulási folyamattá, megvilágosodási
élménnyé, vagy szeretet - áramoltatási folyamattá és ezáltal boldogság -
érzéssé) változtathatjuk a saját személyünkben. Így a személyünkön belül, a
belső élményeink által, harmonikusan kiegyenlíthetjük környezetünket a Vibráció
és a Képzelet törvénye tudatos alkalmazásával. Tudatos változtatásnak, vagyis
mentális alkímiának is nevezhetjük ezt a Poláris eljárást, vagy fehér mágiának.
És ha már itt tartunk, azt is elmondhatjuk,
hogy mindazok, akik nem ismerik és nem tudatosan élik meg az egyetemes
törvényekkel való „objektív” (tehát az ő akaratuktól függetlenül is létező)
külső-belső kapcsolatukat, akarva, vagy akaratlanul, de fekete mágiában élnek,
mivel, ahelyett, hogy megoldandó problémaként fognák fel a poláris
(szélsőséges) élethelyeteket, gondolatban és érzelmileg is ellenségeskedve e
kényelmetlen helyetekkel szemben, szűnetlenül negatív szuggesztiókat (sötét és
tragikus színezetű jövőképeket) hoznak létre a képzelet- és gondolatvilágukban,
és alacsony vibrációkat hordozó, ellenőrizetlen lelki élményekkel és
folyamatokkal, vagyis negatív jelen-képzetekkel és jövőképekkel küzdenek
önkéntelenül és öntudatlanul. Negatív, és mivel vissza ható, ezért rájuk nézve
is káros, mindig a rosszra, a bajra és a veszedelmekre, vész-helyzetekre és végzetes
állapotokra hangolódó (ráállított) félelemteljes érzelmekkel és vészterhes sors
képzetekkel ugyan, de ezen esetleges negatív sorshelzetek megoldására,
amelyeknek a bekövetkezésétől rejtetten, vagy nyiltan, de gyakorlatilag
folyamatosan félnek, teljesen felkészületlenül kénytelenek élni. És mindezt
csak azért, mert nem ismerik, illetve nem ismerik el, a saját életükben a
Polaritás törvénye következményeinek (megnyilvánulásainak) a jogosságát.
És állandóan lázadoznak, ellenkeznek
képzeletben és gondolatban és érzelmileg a náluk, illetve az akaratuknál és a
kényelmi - biztonsági vágyaiknál erősebb törvényekkel szemben, amely
ellenkezés, ahelyett, hogy kivédené, semlegesítené a törvények hatását, éppen,
hogy kiváltja azoknak a szélsőséges sorshelyzetek bekövetkezését, amelyekről
félve képzelegnek, ahelyett, hogy kivédené, vagy semlegesítené azokat. Így
mindössze annyit érnek el, hogy csak felerősítik a bennük és általuk is működő
törvények által, és főként az automatikusan működő mágikus erejű, önkéntelen
képzeletük által, az egyéni karmájuknak a zavaró hatásait. Azt, hogy viselniük
kell és el kell szenvedniük a tudatlanságból és szeretetlenségből, vagyis a
karmikus egoizmusukból és ennek
megfelelő rejtett agresszivitásukból
eredő félelmeik megvalósulásával járó sors-konfrontációt. A külső anyagi
világbaba vetített, faragott képű démon-képzetből eredő ellenséggépeikkel és
végső soron: a két pólusú teremtés (vagy legalábbis a két pólusú irányítottság
és befolyásoltság) tévképzetében gyökerező racionálisnak gondolt hitüknek a
következményeit.
Aki nem érez rá, vagy nem ébred rá
valamilyen módon, vagy nem lesz rávezetve akár tudatos okítással (neveléssel),
akár úgymond véletlenszerűen (A sors-viszontagságai által) a fizikai
dimenzióban (a földi életben) megnyilvánuló Poláris és szélsőséges élethelyeztek
fontosságára, vagyis, aki nem jön rá a földön (természetben) való létezésnek és
a testben való lét-állapotnak a rendeltetésére és funkciójára, az nem is
értheti a sorsa logikáját, vagyis a szellemi öntudatnak és ez által az Isteni
szellemnek az emberi testben való létezése értelmét sem, és annak az élete,
lett légyen bármilyen értelmes személyről szó, vagy bármilyen jó és pozitív,
veleszületett személyi tulajdonságokkal és képességekkel rendelkező személyről
szó, és továbbá: lett légyen bármilyen szerencsés csillagzat alatt született
személyről is szó, annak az élete előbb - utóbb (legkésőbb öreg korában)
zavarodottá, értelmetlenné és ez által felesleges testi betegségek által
okozott szenvedésekkel, örömben és derűsen telt napok helyett, ürömmel és
keserűséggel telt sorssá változik.
A fizikai világban élesen megnyilvánuló
polaritás által a fizikai létnek és a biológiai létezésnek van ugyanis a leg
nagyobb és legfontosabb szerepköre a megváltásban. Vagyis, abban a teremtés
előtt a Lilith által felbolygatott és egymással szembe kerülő, egymás
szétzúzására, kizárására és minden fajta, más módon történő tönkretételére
igyekvő abszolút léterők között megvalósuló kiegyenlítődési folyamatban, amit
egyetemes megváltásnak nevezünk. Ezt megváltás felé vezető „lét-programot” az
Abszolút lét-tudat indítja el, annak érdekében, hogy ez által egyenlítse ki
egymással és újra egyesítse a Lilith által szétbontott elemeit és így mentse
meg önmagát. - Jézus, mind ennek, az egyetemes kiegyenlítődési
lét-rendeltetésnek az első felfedezője (A megváltás hirdetője és tanítója),
annyira fontosnak találta a fentiek a megértését (Az ember számára a
legfontosabb tudni valók megértését és ennek a természeti sorsnak az
elfogadását!), hogy ennek a poláris-sors elfogadáson alapuló kiegyenlítődési
szükségnek a szimbólumává változtatván önmagát a halálában, tudatosan
provokálta mind a zsidó vallásvezetőket, mind a cinikus Poncius Pilátust, és
általuk keresztre feszítette magát. (A kereszt – Amint azt a kereszténység és
az asztrológia szoros kapcsolatáról szóló tanulmányomban erre rá mutattam!
- a természeti élet által lehetővé váló
sors-értelmezési lehetőségek feltétlen elfogadásának és a személyesen
megtapasztalt és átélt természeti – földi jelek és jelzések megértésének,
vagyis a Szaturnuszi őselvvel való azonosulás szükségének a jele!). Így
tanítván és felejthetetlenné és kikerülhetetlenné téve ezzel, az utolsó,
beavatási leckéjével (Az emberi szívből kitörülhetetlen keresztre-feszítettség
szimbólumával.) az egész emberiségnek a személyi sors-felelősség és a megváltás
tanát.
Ez szerint, a szellemi jelenségeket és
folyamatokat tükröző, illetve a szellemi információt magába befogadni, őrizni
és vissza adni képes anyag természetes állapotaiból és tükör-jelzéseiből kell
és lehet elsősorban a lényegi sors-következtetéseket levonni. Vagyis: a
szellemi erők által létre hozott és azok által működtetett anyagi világnak a
szimbolikus jelzéseiből kell tanulni, és nem a mágikus – misztikus
fantazmagóriákból!
- Az a személy tehát, aki leginkább ismerte
a szellemi világ törvényeit és a sorsmechanizmusokat, nem tért ki mágikus erejű
misztikus trükköket alkalmazva a sorvállalás elől, hanem tudatosan elfogadva,
szembe ment azzal, jelezve az által, hogy ezzel a végső tanításával, a
halálában az egész emberi lét rendeltetésének és céljának a szimbólumává
változott. Azt, hogy nem létezik fontosabb dolog az ember életében, mint a
tudatos sorsvállalás, amelyben igen is léteznek „beszédes” szélsőségek, mert
csak és csakis azok képesek ráébreszteni a közömbös, és a jóléti és az élvezeti
hajszába beleszédült embert a látszatokon túli valóságra, azok által történhet
meg a tehát helyes és a spirituális sors- értelmezés, ha előbb a természeti
létezés rendeltetése (Pl. a testi és a lelki fájdalom metafizikai értelme) meg
van értve, fel van fogva és el van fel van fogadva a személy részéről.
Az tehát, amit minden, de minden
elfogadhatónak vélt életnyerési lehetőségben bízó humánus értelmiségi, valamint
minden magát kereszténynek képzelő pap, vallásos vezető és minden misztikus és mágikus
hetet-havat összehordó mystész (Újabban: ezoterikus terapeuta és tanító)
csoda-guru, szent és égi geometrikus, és vajákos csodabogár–kozmetikus
elsődlegesen nem ért, nem más mint az, hogy az anyagnak, illetve az anyag léte
által keletkező tárgyi valóságnak (rögzíthető, tehát nem letagadható, és nem
megmásítható tárgyi információnak), valamint a tárgyi valóságból levonható,
vissza-következtetési lehetőségeknek (a szellemi megértésnek), fundamentális
(szakrális!) funkciója és kihagyhatatlan fontossága van mind az egyéni
megváltódásban, mind az egyetemes kiegyenlítődés által elérhető abszolút lét
helyre-állításában, a megváltás létrehozásában.
Az én volt-feleségemnek egy amerikai pszichológus
által írt csodakurzus tanaiban, majd az önmegvalósító (Szahadzsa) a
joga-tanfolyamban hirdetett örök-béke elérési lehetőségeiről szóló misztikus
fantazmagóriájától való meghatódása és a szó szoros értelmében vett
észveszejtése, azért vágott annyira mellbe (Hiszen megrettentem attól a
gondolattól, hogy amennyiben ilyen csodás béke-megvalósításokra adta a fejét, ez
azt jelenti, hogy a házasságunkat máris eltemette, de mégis, az utolsó percig
reménykedtem, hogy felébred.), mert korábban ezerszer elmagyaráztam neki is azt
a tényt, miszerint éppen annak az érdekében lett létrehozva az anyagi (poláris)
világ és a biológiai élet, hogy annak a segítségével, illetve az abban kifejlett
lénynek: az embernek a szélsőséges tapasztalatai által az abszolút lény
megtisztíthassa és megválthassa magát. Vagyis azt, hogy miért figyelmeztet arra
Jézus, hogy fontos a szélsőséges állapotokat – a keresztet - elfogadva az anyag
szimbolikus üzeneteit figyelni és felismerni! Hogy miért mondj azt, hogy
ismerjétek meg az igazságot és az boldoggá tesz benneteket. Hogy miért mondja
azt, hogy gyümölcséről ismeritek meg a fát! (Tehát az anyagi megvalósításáról:
realizációjáról ismeritek meg a jó, vagy a káros eszmék valós értelmét.) És
persze, mindazt, ami az anyagnak és a tárgyi valóságnak ebből a különleges
szerepéből következik.
Egyetlen más, létezési forma (dimenzió) sem
képes arra ugyanis, amire a poláris állapotokat kiélező és azokat felerősítve vissza-tükröző
anyag képes!
1) Nevezetesen arra, hogy az anyagi
struktúrákat létrehozó, vagy az anyagi struktúrákba beléhatoló szellemi
információt visszatartsa és raktározza (Befogja és tárolja), úgy, hogy az
anyagba raktározódott szellemi információt ki lehessen olvasni, meg lehessen
fejteni, tehát az anyagot létre hozó, vagy a belé hatolt szellemiség jellegét
ez által ellenőrizni és felülvizsgálni, illetve kiszűrni lehessen!
2) És arra, hogy az információ által
generált formaváltásokkal és formaváltozásokkal, egy- az egyben vissza tükrözze
– és ez által láthatóvá, értelmezhetővé és ellenőrizhetővé tegye - az őt
létrehozó, vagy a kívülről belé hatoló szellem arculatát.
3) Vagy, hogy befogván az információt, magán
keresztül tovább vezesse.
Illetve,
hogy a befogadott információ és energia hatására, lényegi minőséget
változtasson és átalakuljon más anyagi állapottá. És, ha hosszabb, vagy
rövidebb időre is, de ebben az új formaváltás közben a negatív töltetű (Lilith)
információktól magától megtisztuljon (A víz pl. miközben gőzzé változik, majd
vissza hull a földre. Vagy amikor meg fagy, majd kiolvad). Vagyis: az anyag
képes arra, hogy az ember érzékszervei és azokhoz kapcsolt értelme által, ellenőrizhetően
tükrözze az őt létrehozó és a lényegét képező, vagy a később belé hatolt és a
formáját, vagy a létállapotát megváltoztató szellemi információk minőségét. És
ez által az anyag egyértelmű leleplezőjévé válik az anyag által leképezett és
az anyag által tükrözött szellemi folyamatok jellegzetes Lilith- töltetének,
ami által a Lilith által megrontott szellemi információt (kapzsiság, uralkodási
és irányítási mánia, öncélú élvezet- és kéjvágy, lustaság, félelem, sértettség,
harag, gyűlölet, bosszú, irigység, stb.) ki lehet szűrni és meg lehet tőle
szabadulni.
Minden más létezési formában az információ
zavartalanul tovább halad és szétáramlik – szétgomolyog és szétfoszlik ködszerűen,
és persze, annál jóval gyorsabban, mint a fizikai köd. És ez akkor is így van,
vagyis, akkor is eltűnik az információ, ha lényege szerint változatlan marad és
akkor is, ha lényegét képlékenyen megváltoztatva, valami más idearendszerré
változik.
Ezért, csak és csakis az anyagban, illetve
az anyagi létezési forma információ-tükrözési és az információ-tárolói,
információ-rögzítői tulajdonsága miatt, lehetséges számunkra - Anyagi testtel
és szervekkel bíró lények számára! - az információ-olvasás és az
információ-értelmezés, és persze, a tárolt, vagy olvasott - értelmezett információnak
a visszahívása és az egyszeri, vagy többszörös, de mindig megbízható
információkhoz vezető felülvizsgálata. Vagyis: az a cáfolhatatlan és
rejthetetlen és hamisíthatatlan tárgyi igazság, amely az „Ami fent van, ugyanaz
mint ami lent van” abszolút lét elv alapján, pontosan és tökéletesen, tehát nem
hamisan elferdítve, nem homályosan és zavarosan tükrözi a szellemi valóságot!
Hogy ez miért annyira – szakrálisan! –
fontos, hogy két törvény is (A karma törvénye és a Polaritás törvénye!)
biztosítja és szabályozza ennek az elvnek a fennmaradását és érvényesülését?
Éppen azért, mert az anyagnak az akadály,
illetve tükör, vagy befogó - kaptáló, rögzítő tulajdonsága nélkül, lehetetlen
ellenőrizni és kiszűrni, majd megállítani és megszüntetni az idea-világnak és a
szellemi világnak, sőt: az asztrális (érzelmi és érzéki) világnak a Lilith-
hatásai által okozott torzulásait, szennyező, romboló és önromboló természetét,
az öncélú és önveszejtő örvénylését. Azért válik ugyanis Teremtővé a Lilith által
megzavart abszolút lét és azért hozza létre végül ezt, a szakrális tükrözői és
rögzítői tulajdonságokkal rendelkező anyagi létformákat, és főképpen: azért
jött létre a végtelen anyagi univerzumban egy ilyen galaxis (Tejút), és abban
azért jött létre egy ilyen bolygórendszer (Naprendszer), és azon belül egy
éppen ilyen – és nem más! - összetett mozgású és vegyi összetételű bolygó,
amelyen lehetővé vált a szellem által működtethető és ellenőrizhető és
értelmezhető biológiai struktúrák – Földi lények! - kialakulása, hogy azokban
tükröződve, tehát azoknak és annak (Az embernek!) a segítségével, a Lilith
által okozott, zavarodottságtól, kábulattól, fertőzöttségtől és torzulásoktól
megszabaduljon. Mert ami „lent”, tehát a látszólag a gravitáció ereje által
sűrített és szilárdított anyagban van, ugyanaz van „fent” a szellemben, az
ideavilágban is!
És ezért ennyire egyedülálló és rendkívüli
és fontos tehát az anyag és a poláris természeti létezés: Mert főképpen a
szélsőségeiben képes visszatükrözni, és megbízhatóan pontos információt adni
arról, hogy mi történik a legmagasabb – legfinomabb – dimenziók szintjén. És
semmilyen más létforma nem képes erre és semmilyen más létformának nem lehet
ekkora és ennyire kihagyhatatlan szerepe a spirituális és a kauzális kiegyenlítődés
lehetőségeiről szóló információ-olvasásban, értelmezésben, vissza-közvetítésben
és a visszavezetésben, a Lilithtől való megszabadulásban!
Ezért szakrális a polaritásokat felerősítő
és kiemelő anyagi világ, ezért szakrális a föld, ezért szakrális az élet és
ezért szakrális az embernek a teste, illetve az embernek a megváltódási képességek
megszerzésére „beprogramozott” földi sorsa, a gyakorlati sorstörténete, és a
boldogságra (kiegyenlítődésre) való törekvése! Ezért szakrális a kereszt, ami
nem más, mint az anyagi világ e szakrális mivolta tudatosításának és
elfogadásának az ősi szimbóluma. Ebből, a szakrális szaturnuszi – (És ezért
majdhogynem csalhatatlan!) - szellem – anyag, anyag - szellem
relációrendszerből nyeri az asztrológia azokat a személyi sorsprogramokra
vonatkozó, abszolút biztos információit, vagyis azokat, a
spirituális-energetikai struktúra-tömörülések minőségére (egyéni karmájára és
megváltási, megváltódási sorsprogramjára) vonatkozó információt, amelyekből
akár még bizonyos jövő sors-eseményeket is ki lehet számítani (Sajnos!), és
amely szellemi folyamatokat, semmilyen más tudomány-ág nem képes ekkora
egzaktsággal megállapítani.
És ezért megváltás ellenes, és ezért Isten
ellenes, és ember-ellenes minden tárgyi hamisítás, minden információ –
ferdítés, minden hazudozás, kábulat, ámítás, intrika, korrupció és mindenféle
csalás. Ezért a lehető legfőbb vétek az emberi életben, az információferdítés,
vagy az információ-titkolás, a valóság-hamisítás, az információ-rejtés, a
titkolózás, vagyis az anyag által biztosított tárgyi információ elrejtése,
elferdítése, megmásítása, hamisítása.
És
ezért: a lényegi értelem kiderítése és felszínre hozása érdekében mindent
fenekestől felforgatni és a fejére állítani képes polaritás törvénye miatt, van
eleve kudarcra ítélve minden féle jósolgatás, vagy nyugdíjaztatás! Mert nem
azért élünk a földön és az anyagban, hogy abban berendezkedjünk és
bebiztosítsuk magunkat az ellen a rendeltetési kényszer ellen, hogy
folyamatosan értelmezzük a bennünk (szervezetünkben) és a kívülünk (a külső
természetben, a világban, a családunkban) történő eseményeket!
De
éppen ennyire szakralitás - ellenes, és megváltás ellenes és
rendeltetés-ellenes az önámítás és az önkábítás is! És ezért jelenik meg
idejekorán a halál, de legalább is a végzetes korlátozás és a helyben tartás
„átka”, (Vagyis a boldogulásra való képtelenség) a valósághamisító, tehát a
hazudozó és csaló személyek sorsában, valamint azoknál is, akik minden áron be
akarják magukat biztosítani az élet változásaival szemben. Ezért jelennek meg a
leépítés és a leépülés, a teljes visszafordítás – visszaküldés (Szaturnusz)
angyalai (Sorserői. - Adott esetekben éppen cukorbetegség, rák-betegség,
baktériumok és vírusok, vagy funkcionális szervi dereglációk formájában is.),
azoknál, akik túl sokáig és akkora mértékben hazudoznak és csalnak, hogy egy
idő után, már maguk sem képesek megkülönböztetni a gyakorlati valóságot, attól,
amit abból ők meghamisítottak és elhazudtak, és így a valós kiegyenlítődést és
a valós kiegyenlítődés által biztosított valós egységesülést lehetetlenné
tették. Előbb utóbb bekerülnek a megsemmisülés hosszú, vagy gyors kimenetelű
örvénynek a vonzásába azok, akik a megváltás földi megvalósulási lehetőségeit
gyengítve, vagy azt önkéntelenül blokálva, igen erősen elferdítették elsősorban
önmagukon belül, az ő személyi tudatuk legfinomabb mélységeiben élő abszolút
tudat számára, a tárgyi (anyagi) valóság által tükrözött és tárolt, spirituális
(erkölcsi) információt. Vagyis, azoknál akik sokáig hamisították és titkolták a
szellemi folyamatokat és jelenségeket értelmező –megváltó tényeket: a lényegi
értelmet: a Világosságot.
Ezért kell meghalnia a természetes
élet-ciklusa előtt, tehát 84 éves kora előtt, minden olyan személynek, aki a
tárgyi valóság által tükrözött szellemi információt valamilyen módon, huzamosan
és intenzíven rejti, vagy titkolja. Nem csak hogy nagyszabású, hanem rendkívüli
spirituális ismeretekkel bíró – többek között a szent korona mágikus értelmét
spirituális mélységeit ismerő – személynek, Eőry Karátson-nak a korai haláláról
kellett értesülnöm ezelőtt három évvel. Döbbenetes volt, hogy éppen azt
fejtegettem az élettársa által rendelt horoszkópjában, hogy attól a súlyos
állami titoktól, amit magában hordott és ami miatt már korábban is részesült
olyan halál-közeli élménye, hogy KGB-s kémek megpróbálták halálig menő
kínzással azt kiszedni belőle, bármilyen módon is, de minél hamarabb meg kell szabaduljon.
Sajnos, a horoszkóp készítésének az időszaka késinek bizonyult a számára, mert
a titok-tartásban – vagy valami másban? - Karátson túl lépett már bizonyos
Szaturnuszi határokat és hiába küldtem el a horoszkópja hangfelvételeit az
akkori tartózkodási helyére: Afrikába, mert az ottani technikai körülményei,
már nem engedték meg, hogy a súlyos titoktól való megszabadulás
szükségességéről szóló feltárásaimat meghallgathassa.
Ezért kell megszűnnie minden emberi
kapcsolatnak, amelyben az igazság (Plútó) fénye egy bizonyos mértéken felül
kiveszik, vagy el van titkolva valamely fél részéről, és a Szaturnusz
szellemisége az, amely ezt a mértéket és arányt megállapítja és az életet, vagy
azt a személyi kapcsolatot, vagy kapcsolatrendszert, amely a titkolózás által
el volt ferdítva, előbb elzárja, majd elfojtja és megszünteti. Így kényszerült
rá a valóság-érzékelési képessége teljes elvesztése árán, az én, hosszú éveken
át velem szemben titkolózó volt-feleségem is, arra, hogy a családunkat
elhagyja, és otthona, és családja nélkül, teát az elhagyott gyermekei közelsége
nélkül járja éveken át az isteni fény helyett az önző önmegvalósítás lidérce
által világított, kietlen és steril élet, fájdalmasan szomorú ősvényeit.
Hiába mondtam neki, hogy az anyagi poláris
drámai (apokaliptikus) létállapot és a természeti (fizikai és pszichikai)
életnek a spirituális-tükör és szellemi adatrögzítő (Szakrális!) mivoltának és
funkciójának a megváltás elérésében elfoglalt kikerülhetetlen és nem eléggé
hangsúlyozható fontosságát, a keleti misztika (Véda, Buddhista tanok, Jóga,
stb.) egyáltalán nem érti. De legalább is, azt messzemenően ignorálja. (Lásd
ide vonatkozóan kiemelt fontossággal bíró, keleti aszkéta- tanokat és az öncélú
fakír-gyakorlatokat, a steril aszkétai és fakír életcélokat.) Ezért képtelen
levonni az anyag visszajelzéseiből a gnosztikus megismerés segítségével történő
logikus következtetéseket. Múló illúzióként kezeli a megváltás magvalósítása
feltételeit jelző és az egyetemes törvények szerint strukturálódó anyagi
formaváltások jelzéseit, de főként az a legnagyobb hibája, hogy közönyösen
kezeli az emberi test fájdalom- és örömjelzéseit! Sőt: azok megszüntetését
célzó módszereket és gyakorlatokat dolgozott ki a történelem során! Vagyis a
fájdalom, a betegségek és a nyomor üzeneteivel szemben a közömbösség és a
flegmatikus viselkedés szükségét hirdeti!
A keleti misztika megelégszik a metafizikai jelenségek és
kinyilatkoztatások elméleti (spekulatív filozófiai) értelmezésével, miközben az
anyagnak a szellemre visszaható üzeneteit, valamint az anyagi törvényekből és
az anyagi formák változásaiból kiolvasható lényegi és kauzális információkat
ignorálja, elveti. De legalább is, az azokkal szembeni közömbös magatartást és
alapállást, a fájdalom és mindenféle más érzékelés megszüntetésének a szükségét
tanítja. Ezért idegenkednek a Joga-guruk, a rejki mesterek és más vajákos
szent-jelöltek a tárgyi valóságra koncentráló, misztifikáció-mentes
asztrológiától, azt hirdetvén, hogy az asztrológia által jelzett karmikus
meghatározódások, egy csapással megszüntethetők és meghaladhatók a misztikus joga
meditációk és a jogi – életvitel által.
A hindu spirituális vakság akkora, hogy egy
törékeny kicsi albán apácára – „Teréz anyára” – volt szükség, hogy egyszerű
gyakorlati - keresztényi tetteivel a keleti misztikusokat elgondolkoztassa és
felmutassa azok számára az áldozathozás és a kegyelet-gyakorlásának az üdvösség
- hozó hatalmát, a közvetlen és gyakorlati segítségnyújtás, az együttérzés és a
gyakorlati törődés fontosságát! És ennél a pontnál elérkeztünk el a Polaritás
Törvénye szélsőségesen (a mindennapi élet szintjén egyesek számára tragédiák
formájában jelentkező) apokaliptikus hatásának az értelmezéséhez. Meg kell
vizsgálnunk tehát, hogy a Polaritás törvénye miért változik a katasztrófák és a
tragédiák törvényévé bizonyos szélsőséges, valóság-tagadási, valóság-ferdítési
helyzetekben? Amint korábban írtam, a Polaritás tőrvénye a szélsőséges
megnyilvánulások szükségének a törvénye, és így analogikusan a Mars és az
Uránusz által megtestesített ősi teremtőerő és a Kiégetés (Calcinació) alkímiai
művelete, valamint a határállapotokat őrző és ellenőrző Szaturnusz által
megtestesített őserő kapcsolódik hozzá.
A Mars az abszolút szellemnek a teremtést
elindító és a teremtési folyamatokat állandóan fenntartó ősereje, valamint
ennek a szellemnek a teremtés határállapotaiban (a természeti világban) történő
feltétel nélküli (minden természeti, vagy mesterséges korlátot leromboló)
megjelentetésének az ősereje. A Marsi őserő hatására a dolgok és jelenségek,
nem csak beindulnak, de egy bizonyos létezési határon túl, mindig eljutnak egy
bizonyos szélsőséges megnyilvánulási formához (háborúhoz, tragédiához, megrázó
sors eseményhez, betegséghez, balesethez, más katasztrófához), vagyis az egyik
szélsőséges pólus szerinti megjelenéshez, szélsőséges formához. Ezáltal
egyértelművé válik az, hogy miféle jelenség és milyen esszencia húzódik meg a
felszíni látszatok által eltakart mélyben: mi is annak a lényegi jelentése,
amivel találkoztunk? Pontosabban: mi is az a spirituális lényeg, amivel hatalmas
tömegek elkerülték a szembesülést, és a szembenézést, hogy mi az amivel nem
akartak egész népek számolni és konfrontálódni, hogy mi az amit elrejtettek a
nemzeti büszkeségük, vagy a vallásos fanatizmusukkal önmaguk elől még gondolatban
is és így megfosztották magukat annak a lehetőségétől, hogy a kézenfekvő
természeti igazságot belássák? Ekkor kerülnek abba a szélsőséges helyzetbe,
hogy végzetes módon fizikailag kapcsolatba kerülnek annak a létesszenciának a
valamelyik szélsőséges megnyilvánulásával, amely szellemi igazság meglátása
elől el takarták a szeműket.
Például, a háborúba sodródás és háborús
tragédiák esetén, akárcsak a közúti balesetek esetén is, elmondható, hogy az
igazság kimondásának a sorozatos egyéni elmulasztása, az igazság elrejtésének,
illetve az igazságért való harc huzamos és többszörös elutasításának, elhárításának,
vagy kikerülésének, kicselezésének a következtében kerülnek az emberek ilyen
szélsőséges és csoportos tragédia-állapotok őrvényébe.
Az egész anyagi (fizikai) világ, amely
végül is olyan atomi részecskékből tevődik össze, amelyeknek a 99,9 százaléka
üres térből áll és az ezen a téren belül, az atommag körül mérhetetlen nagy
sebességgel körben forgó szubatomi részecskék képezik az atomnak az anyagát,
amelyek végső soron szintén csak olyan alacsony rezgési állapotba került
energianyalábok, amelyek sűrűsödött információt és egyedi kódokat tartalmaznak.
Végül is ezeknek az egymástól függetlenül és állandóan mozgó energianyaláboknak
a seregei képezik azt a számunkra szilárdnak tűnő létezési állapotot, amit anyagnak
nevezünk. Ebből, a határ-állapotba került, információs - energetikai
nyalábokból kialakult organikus természet, illetve a biológiai élet, nem más
mint a Teremtés rendezett határállapota, határlét-tudata, amely által és
amelyből vissza kell fordulni a kiegyenlítődési és megváltódási folyamatok
irányába az abszolút léttudat személyi megvalósítása irányába.
Az embernek mint Isten Első Ideájának (Adam
Kadmon), illetve mint Isten határ állapotba került ősideájának az a dolga, hogy
saját lényén (személyén) keresztül, saját természeti részével és az által,
közvetlenül megtapasztalja, megértse és átvilágítsa, majd a benne szunnyadó
kiegyenlítődések megszerzése által, a fizikai létben (is) megnyilvánuló
Megváltódási – kiegyenlítődési lehetőségek felé irányítsa, a Lilith-zavarokkal
impregnált tudattalan képzelete idea-elemeit. Az ember ősideájának és ezáltal
minden egyes ember személyének megváltó funkciója, az Abszolút-állapotot
visszanyerő szerepe van a létezésben. Nincs ettől az egyetemes funkciótól
különválasztható rendeltetése és célja egyetlen (egyéni) emberi életnek, vagy
ha úgy tetszik, egyetlen emberi léleknek sem! Ez az eredeti rendeltetésnek a
beteljesítése, illetve a spirituális összeköttetésnek a megvalósítása és
folytonos működtetése a fizikai létnek a jelzés-értékű közvetlen
megtapasztalásán keresztüli értelmezéseken múlik. Annak a következtében
viszont, hogy a Polaritás törvénye miatt, ez a közvetlen tapasztalás nem jár
mindig kellemes érzésekkel és az anyagi formákkal való konfrontáció
kényelmetlen, az ember egész értelmével és képességével azon munkálkodik, hogy
ettől a közvetlen – kellemetlen - tapasztalástól megkímélje magát és, hogy a
közvetlen tapasztalatokkal szemben bebiztosítsa magát.
Az emberiséget katasztrófába és nyomorba
sodró, politikai és gazdasági ambíció, illetve az önkényeskedés és a rejtett
agresszivitás, jelentéktelen ehhez, a természet- ellenes, és közvetlen
tapasztalat-ellenes védekezési – elhárítási törekvésünkhöz képest. Az
egészségünk megbomlását előidéző lét-képzeleti tisztánlátás elvesztéséhez,
illetve a természettől és az Istentől való elszakadáshoz vezető téves
alapállást elsősorban a Polaritás törvényének a hatásaival szembeni védekezési
törekvéseink hozták létre és ennek a téves alapállásból eredő tudományos -
politikai törekvéseknek a fenntartása és a fokozódása sodorja ma az ökológiai
katasztrófa felé az emberiséget és a természetet. A mai civilizációs
katasztrófa-helyzetnek az első és legfontosabb okát nem is a gazdasági
kapzsiság és nem a hatalmi törekvések képezik. A katasztrófa-helyzetet a
fájdalom megszűntetésére, a természetes fájdalmakat és a természetes
nehézségeket okozó összes lehetőségeknek a kiiktatására való tudományos -
technikai törekvéseknek (a természettel való közvetlen kapcsolatból eredő
kellemetlenségek, nehézségek elhárítására való humanista törekvések, vagyis a
Polaritás Törvényének a természetes tapasztalatok általi átélésével szembeni
védekező törekvéseknek) az együttese hozta létre.
A Teremtés ős-oka, a Lilith gyűjtő néven
ismert ős-sóvárgás, ami arra készteti az Abszolútumot, hogy megnyilvánuljon,
hogy Teremtővé és Teremtéssé váljon, hogy fényként (eszencia) és szeretetként
(szubsztancia) megnyilvánuljon. A létezőnél nagyobb boldogságra, a más
állapotra, a más-létre való sóvárgás következtében megnyilvánult Teremtésnek és
a Teremtőnek a határhelyzete, illetve határállapota, nem más, mint a
legalacsonyabb rezgési fokon létező anyagi világ. Ennek része a természet és az
ember. Az ember viszont, az individuális tudatában megjelenő egyetemes
léttudatán keresztül, közvetlenül, illetve, a képzelete által közvetve, vissza-
és előrekötődik a Teremtő- és a Magváltó Abszolútumba. (Én az Atyától jövök és
az Atya bennem van és én az Atyában vagyok. És Ti bennem vagytok és Én bennetek
vagyok. A bűnbeesés első motívuma az, hogy a fájdalom jelzéseit semmibe véve,
vagy azt különböző eszközökkel elfojtva (fájdalom-csillapítók, más gyógyszerek,
zsibbasztó szerek, védő öltözetek) a személyi spirituális struktúránkban is ott
levő őssóvárgás hatására öncélú élvezeteket, kalandokat és kábult állapotokat
hajhászunk.
A határállapotba került Teremtésben, illetve
az anyagi világban a Föld az a központi hely, ahol az ember által, a szellemi
teremtőerők, a teremtő ősprincípiumok úgy ölthetnek határozott, anyagi alakot,
hogy az ember személyi tudatán keresztül, folytonos kapcsolatban maradnak a
teremtés ősforrásával: az abszolútummal. Ezek a spirituális teremtőerők a földi
élőlényeken keresztül, de főképp az ember individuális öntudatán és összetett
érzékelő képességén keresztül, a Létezés összességében, vagyis a Lilith- zavarokkal együtt nyilvánulnak meg
és képeződnek le határozott formákban a fizikai - biológiai természet élő
(számunkra észlelhető és érzékelhető) világában. Az asztrológiában a kereszt a
rendeltetésünk szerinti életfeladatok végrehajtását és a tapasztalást, illetve
a feladatok végrehajtását segítő érzékelést és az észlelést, és így a fájdalmat
is jelképezi. Ezért a tapasztalás-szenvedés nem valami heroikus és
szentimentális szenvelgési jelenségként ismeretes az asztrológiában, hanem mint
olyan információszerzési lehetőség, amely a személyes tudati fejlődést és a
kiegyenlítődési képességek kifejlődését hivatott szolgálni. Ebben az értelemben
tehát a fájdalom a spirituális (örök) és személyes tudatosodást: az emberben,
az ember által megtestesült Teremtő és a Teremtés (természet) közötti
kiegyenlítődési folyamatot hivatott szolgálni.
Hamis az európai eredetű,
keresztény-ellenes koncepció, miszerint az ember azáltal tanul és fejlődik
spirituálisan, hogy az agytevékenysége segítségével megfigyel és memorizál
valamit, vagy azáltal, hogy logikailag sikeresen levon bizonyos
következtetéseket a természetben észlelhető törvényszerűségekből és azokat a
maga hasznára próbálván fordítani, bizonyos intellektuális műveleteket végez a
kikövetkeztetett és memorizált információkkal. Ahhoz, hogy valamit lényegeset
megtanuljunk, egészen közeli kapcsolatba kell kerülnünk az illető jelenséggel,
nem csak agytevékenységünk és észlelő képességünk (intellektusunk) által, hanem
a lelkünk és fizikai testünk közvetlen tapasztalatai, érzéki benyomásai által
is. A közeli (közvetlen, illetve személyes) kapcsolat létesítés, a legtöbb
esetben szenvedéssel jár, hiszen nem minden esetben lehet harmonikus a találkozás,
mert a határozott (fizikai) helyzetünk (és állapotunk) miatt az
információ-csere nem minden esetben történik anyag-bomlás, illetve nehézségek
nélkül és zavar mentesen.
A kreatív tudatosodás, a spirituális
információszerzés erőfeszítést kíván és a téves irányban tett erőfeszítéseink
fájdalommal (abbahagyási, elkerülési kényszerítő-jelzésekkel) járnak. A
fájdalomnak, vagy a kellemes érzésnek a foka az, ami jelzi tudatunk számára
azt, hogy a kapcsolat a személyünk által intenzívebben megtestesített lételvek
és azon lételvek között, amit képvisel az a jelenség, vagy az a tárgy, amivel
személyesen kapcsolatba kerültünk, mennyire harmonikus vagy diszharmonikus. A
fájdalom, és a szenvedés, illetve a kellemes érzés tehát az a misztikus
információ-forrás, ami arra figyelmeztet, hogy valami mást kell tennünk, mint
amit addig tettünk, illetve, hogy mentális (mentalitás béli) irányt kell
változtatnunk az őserőkkel való kapcsolataink helyreállítása és harmonikus
(zavarmentes) folytat érdekében. Márpedig az ember a legtöbbször pontosan ennek
ellenkezőjére, vagyis arra használja az intellektusát, hogy ezt az
információ-forrást (mármint a fájdalmat) az életéből kiküszöbölje. Ahelyett,
hogy megkeresné a helyes szellemi irányt, illetve kipróbálná, hogy melyik a helyes
cselekvés, ő arra használja fel értelmét, hogy elfojtsa a fájdalom-tünetek
rendszerét különböző eljárásokkal, terápiás módszerekkel, receptekkel,
technikai eszközökkel, vagy éppenséggel misztikus gyakorlatokkal és mágikus
praktikákkal. Mindezt ahelyett tehát, hogy odafigyelne: mire is akarja
figyelmeztetni őt a felettes Énje (lelkiismerete, egyetemes felelősségérzete),
a fizikai testén keresztül a fájdalom jelző rendszere segítségével.
E sok fájdalom- kiküszöbölési harcnak,
fájdalom elfojtási törekvésnek, tünet elfojtási és tünet kiirtási trükknek, a
"kezelésnek" és az elkenésnek, vagyis az információ-ferdítésnek és
információ-titkolásnak, természetesen még több betegség-tünet, vagy balesetnek
nevezett, sokkal durvább fizikai jellegű, fájdalmas "találkozás",
vagyis a fizikai test szintjén elviselt elemi károsodás lesz a következménye.
És ha a betegséget sikerül is valamennyire kiküszöbölni különböző tudományos
módszerek (és az úgynevezett gyógyszerek, vagyis a hamis anyagi információ),
valamint a modernizált ókori és középkori mágikus eljárások segítségével, az
ember (a személy), a Karma, valamint a többi egyetemes törvény összesített
hatásának a következtében, egyre bonyolultabb és nehezebben értelmezhető
konfliktuális élethelyzetekben találja magát, ami nem engedi öt szabadnak
(boldognak lenni) mindaddig, amíg az eredeti életfeladatát meg nem oldotta,
vagyis a saját keresztjét fel nem vette.
A kereszténynek nevezett egyházi
intézmények és azoknak papjai, képviselői, valamikor talán tudatosan, de ma már
inkább ártatlanul és tájékozatlanságból eredő jóindulattal - a materialista
koncepciók tudományos rögeszméitől és a szenvelgő humanizmus korrupt moráljától
immár ők is végképp megzavarodottan - félrevezetik híveiket, amikor nem
értelmezik a konkrét személyre vonatkoztatva Jézusnak azt a sors-logikai
kinyilatkoztatását, miszerint: "Az én terhem könnyű és az én igám
gyönyörűséges". Már ők sem értik azt az egyszerű igazságot, miszerint a
tudatosan felvállalt életfeladatok megoldása valójában könnyű és végső soron a
legtöbb örömet és gyönyört okoz az embernek. Ez -és csakis ez a feladat
teljesítés- okozhat gyönyört minden egyes személynek, mivel erre vagyunk
„beprogramozva”: ez a Teremtés ős-oka és értelme! Ezért a keresztény papok sem
értvén azt, hogy igazából és lényeg szerint, miről is van szó e
kinyilatkoztatásban, kinevezik Jézust Istennek – Isten egyedüli fiának! – és
teljesen irreális, szenvelgő és drámai pateizmussal, rákenik azt, hogy ő
egyedül, mindenki számára véghez vitte már előre a megváltás aktusát. És ettől
kezdve, mindent rákennek a Jézus különleges és rendkívüli személyére, (holott
semmiféle rendkívüliségről nincs szó, hanem éppen fordítva: Jézusnak sikerült
az egyetemes rendet megvalósítani emberi személyében), aminek következtében az
emberiség azon része, amely magát kereszténynek nevezi, elvágyik a polaritás
világából és valósággal rejtőzködik és rohangál a személyi életfeladatai elől,
egész életében. Ezért persze, még többet kell szenvednie, mintha nyugton
maradna.
Nagyon sok misztikus iskola, spirituális
irányzat bukik meg és válik nevetségessé pontosan azáltal, hogy nem akar
tudomást szerezni és nem akar számolni a polaritás törvényének a szükségével és
a hatásaival. Ezért például a világbéke eszméjét hirdető vallások és joga- rendszerek
hívei és fővezérei közéleti, vagy magánéleti háborúskodásba kényszerülnek
azáltal, hogy a mindennapi nyílt szembesülés és a becsületes konfrontáció (a
harc) szükségességét le tagadják, és ezáltal, állandóan a tudattalanjukból
felszínre törekvő, de oda visszaszorított és lesüllyesztett obskúrus -
misztikus ellenségképek külső megjelenési formáinak (Az ellenségeknek) a
bosszantó drámai hatása és a megfelelő ellenség-képzetek szellemi
lédérz-nyomása alatt kényszerülnek élni. Elég arra gondolni, hogy minden
konfrontációt ( rosszat és gonoszt) az ördög mesterkedéseire kenő, a világbékét
és a békés szeretetet hirdető kereszténység hatásövezetében zajlottak le a
leghosszabb és legkegyetlenebb háborúi a történelemnek és, ugyancsak a nyugati
civilizációnak táptalaját képező, humanista keresztény iskolákban felnőtt
politikusok, mérnökök és tudósok közreműködésével jöttek létre az
emberpusztítás "legcsodálatosabb" eszközei!
És azt se feledjük, hogy az embervadászatra
betanított kutyákkal, és géppisztollyal őrzött, haláltáborok is az örök békéről
és a mennyei szeretetről megható himnuszokat daloló kereszténység
hatásövezeteiben jöttek létre. Az viszont már egyenesen nevetséges, hogy
miközben az Indiából származó, különféle joga- iskolák szent gurui és lámái, szintén
az egyetemes béke eszméjének hirdetésével hódítanak nyugaton, az Indiai
kormányok politikus vezérei és diplomatái - Akik valamennyire mégis csak kell
ismerjék ezen ősi indiai vallásos eszméket! – nem is olyan régen, még
folyamatosan bojkottálták a nemzetközi leszerelési tárgyalásokat. Hogy Indiában
az egyik legerősebb parlamenti erőt éppen az Indiai Kommunista Párt képezi! A
végtelen szeretetről és örök békéről prédikáló gurukat nagylelkűen nyugatra
exportáló hatalmas országnak ezek a csoda-misztikus politikusai felkészültek
egy Pakisztánnal szembeni atom-háborúra. Ha ezeket is végig gondoljuk végre, és
nem csak a tradicionális misztikus - rózsaszínű szemüveggel nézzük Indiát,
Kínát, vagy akár Tibetet, talán érthetővé válik, hogy a Polaritás Tőrvényének
ismeretében és annak értelmében, miért tartotta Csuang-Ce a szeneteket
egyenértéknek a rablógyilkosokkal. Amennyiben ugyanis, a gyakorlati valóság
előtt szemlehúnyva sokáig hirdetiik az egyik végletet, ott menthetetlenül
jelentkeznie kell a másik végletnek is! Ezért, hogy a Polaritás törvénye
szellemében, a valóságot elfogadva, annak megfelelő életmódot élhessünk, le
kell mondanunk a kényelem-vágyunkról és el kell sajátítanunk és fel kell
vállalnunk az igazság-védelmező, az igazság kiderítő és fenntartó harcosi
mentalitásnak a filozófiáját, ami szerint:
A harc és a polaritás életútján járni, azt
jelenti, hogy a sors-teremtő imaginációd tisztán tatása és zavartalansága
érdekében a belső korrupcióval leszámolni, és a külső – világi - korrupciónak
nem engedni rést és behatolási felületet a te sorsodba és életedbe, még a
legszertetettebb családtagok részéről sem. Sőt: azok részéről aztán pláne nem!
Hamvas írja valahol: „Jézus az emberrel való kiengesztelődést tanította ugyan,
de a korrupciónak soha egy fél lépést sem engedett.” A nagy kérdés persze az,
hogy igazából mi is és, hogy hol kezdőik a valóság-hamisítás és a korrupció, és
mit neveznek igazság- elfogadásnak és törvényes toleranciának a korrupcióval
való puszi-pajtáskodás és szerelmes egyesülés helyett. A harc útján való bátor
haladás, a harci-készség gyakorlása, harctól való nem – félelem viszont, előbb
– utóbb kideríti és megmutatja számodra a különbségeket.
A harc és a polaritás útján való járás az Isten útján való járás az ősök útja helyett. A harc útján való járás, az „Ami fent van, ugyanaz, mint ami lent van.” - egyetemes igazság szellemében való életvezetés a kegyes hazugságok és taknyos békék labirintus-járása helyett. A harc útja a „Gyümölcséről ismeritek meg a fát.” – igazságnak a szellemében való eljárás. A szemet szúró igazságok fenntartásának az útja, a látszatkeltés és a látszatok szerinti életvitel helyett. A harc útja a jelennek a jövő nevében való nem elárulásának az útja. A harc útja a judási és fauszti és ézsaui külső és belső árulások betegség és hamis-szeretetet hozó láncolatának a megszakításának az útja. A harc útja a sorsvállalás, vagyis a keresztvállalás útja: az igazi kereszténység útja, amiről azt mondja Jézus, hogy átváltozik a boldogság és az egészség útjává, mert: „Az én igám könnyű és az én terhem gyönyörűséges.”
Ezért a harc és a Polaritás útján járni azt jelenti, hogy a téged a „helyes útra” (Pl. a húsevés útjára, vagy a zsákmányleső huncutkodások útjára, az abortuszok útjára és persze az elégedetlenkedés, az irigység, a neheztelés, a látszat-örömök, a hamis mosolygások, stb. útjára) vissza téríteni akaró „jóakaródnak”, aki lehet éppen az édesanyád, vagy a testvéred, vagy a szeretőd, vagy a férjed-feleséged, törekvéseit és ügyködéseit a legnagyobb szemtelenséggel leleplezed és elhárítod, hogy ezeknek az irányodban, a te korrumpálásod és imaginációd zavarása irányában kifejtett un. mentő-akcióit kegyetlenül elhárítod és vissza vered, hogy a mézesmadzagjaikat elutasítod, és így magadat a rossz lelkiismerettől és a lelkiismeret furdalástól, és ez által belső nyugtalanságtól és a tudati és életképzeleti zavartságtól megmenekíted.
A harc és a Polaritás útján járni azt jelenti, hogy a Marsi és az Uránuszi energiákkal és az életenergiákkal nem kell gazdaságilag spekulálni, vagy spórolni, hanem, konfliktus, vagy csalás esetén, mindig a Polaritás törvénye szellemében eljárni és kiégetés műveletét mindig alkalmazni. Vagyis a korrupciónak és a zavarosságnak és a hamisságnak a szélsőséges helyzetbe tolásának az alkímiai műveletét mindig bátran alkalmazni, és amikor valaki a környezetedben spekulál, huncutkodik, ravaszkodik, ámít, vagy önámit, kétkedik és kételkedik, kétszínűsködik, annak a kifejtett hazugságrendszerét szélsőségessé duzzasztod és rápakolsz még néhány lapáttal annak érdekében, hogy a zavaros elméletnek, vagy az ellenérték és az áldozat nélküli profitálás reményében szőtt cselnek az alattomos volta lelepleződjön. És, ha ez nem vezet eredményre, akkor az illető személlyel, vagy csoporttal határozottan és minden nosztalgia nélkül minden együttműködést meg kell szüntetni, vagy azt a hivatalos-minimálisra csökkenteni.
A harc és a Polaritás útján járni azt jelenti, hogy nem félni attól, hogy agresszívnek és zsarnoknak bélyegeznek, amikor nem hagyod, hogy előtted és jelenlétedben hazudozzanak és spekuláljanak és magukat önámítva misztikuskodjanak, vagy tudományosan „érdekeskedjenek”, mert jól tudod, hogy milyen könnyen jutnának a rejtett agresszió és a zsarnokoskodás fogságába, illetve, hogy előbb – utóbb megkísérelnének feletted és a szeretteik fölött uralkodni és ez által éppen saját magukkal (lelkiismeretükkel) kibabrálni, hogyha nem lepleznéd le idejében a huncut, vagy a humánusan álságos, és a teremtés logikája szempontjából álságos törekvéseiket.
A harc és a Polaritás útján járni azt jelenti hogy nem félni az igazság vállalásától, még akkor sem, ha az életedet fenyegetik, mert magtanultad azt, hogy ami ténylegesen az életedet fenyegetheti, az éppen az igazságnak az időbeni elárulása, nem vállalása, megtagadása. Ezért attól sem kell félned, hogy harcos természetű személyként nem fogadnak el valamilyen számodra fontosnak vélt társaságban, közösségben. A harc útján járni ugyanis, éppen annak a megtapasztalását jelenti, hogy igaz emberként és igazmondóként a legtöbben elfogadnak és tiszta szívből szeretnek, mert az un. jó embert csak az egoista érdekeik miatt szeretik, az igaz embert viszont, azért mert az ő társaságában, nem fenyeget senkit az igazságtalanság!
A harc és a polaritás útján való járás az Isten útján való járás az ősök útja helyett. A harc útján való járás, az „Ami fent van, ugyanaz, mint ami lent van.” - egyetemes igazság szellemében való életvezetés a kegyes hazugságok és taknyos békék labirintus-járása helyett. A harc útja a „Gyümölcséről ismeritek meg a fát.” – igazságnak a szellemében való eljárás. A szemet szúró igazságok fenntartásának az útja, a látszatkeltés és a látszatok szerinti életvitel helyett. A harc útja a jelennek a jövő nevében való nem elárulásának az útja. A harc útja a judási és fauszti és ézsaui külső és belső árulások betegség és hamis-szeretetet hozó láncolatának a megszakításának az útja. A harc útja a sorsvállalás, vagyis a keresztvállalás útja: az igazi kereszténység útja, amiről azt mondja Jézus, hogy átváltozik a boldogság és az egészség útjává, mert: „Az én igám könnyű és az én terhem gyönyörűséges.”
Ezért a harc és a Polaritás útján járni azt jelenti, hogy a téged a „helyes útra” (Pl. a húsevés útjára, vagy a zsákmányleső huncutkodások útjára, az abortuszok útjára és persze az elégedetlenkedés, az irigység, a neheztelés, a látszat-örömök, a hamis mosolygások, stb. útjára) vissza téríteni akaró „jóakaródnak”, aki lehet éppen az édesanyád, vagy a testvéred, vagy a szeretőd, vagy a férjed-feleséged, törekvéseit és ügyködéseit a legnagyobb szemtelenséggel leleplezed és elhárítod, hogy ezeknek az irányodban, a te korrumpálásod és imaginációd zavarása irányában kifejtett un. mentő-akcióit kegyetlenül elhárítod és vissza vered, hogy a mézesmadzagjaikat elutasítod, és így magadat a rossz lelkiismerettől és a lelkiismeret furdalástól, és ez által belső nyugtalanságtól és a tudati és életképzeleti zavartságtól megmenekíted.
A harc és a Polaritás útján járni azt jelenti, hogy a Marsi és az Uránuszi energiákkal és az életenergiákkal nem kell gazdaságilag spekulálni, vagy spórolni, hanem, konfliktus, vagy csalás esetén, mindig a Polaritás törvénye szellemében eljárni és kiégetés műveletét mindig alkalmazni. Vagyis a korrupciónak és a zavarosságnak és a hamisságnak a szélsőséges helyzetbe tolásának az alkímiai műveletét mindig bátran alkalmazni, és amikor valaki a környezetedben spekulál, huncutkodik, ravaszkodik, ámít, vagy önámit, kétkedik és kételkedik, kétszínűsködik, annak a kifejtett hazugságrendszerét szélsőségessé duzzasztod és rápakolsz még néhány lapáttal annak érdekében, hogy a zavaros elméletnek, vagy az ellenérték és az áldozat nélküli profitálás reményében szőtt cselnek az alattomos volta lelepleződjön. És, ha ez nem vezet eredményre, akkor az illető személlyel, vagy csoporttal határozottan és minden nosztalgia nélkül minden együttműködést meg kell szüntetni, vagy azt a hivatalos-minimálisra csökkenteni.
A harc és a Polaritás útján járni azt jelenti, hogy nem félni attól, hogy agresszívnek és zsarnoknak bélyegeznek, amikor nem hagyod, hogy előtted és jelenlétedben hazudozzanak és spekuláljanak és magukat önámítva misztikuskodjanak, vagy tudományosan „érdekeskedjenek”, mert jól tudod, hogy milyen könnyen jutnának a rejtett agresszió és a zsarnokoskodás fogságába, illetve, hogy előbb – utóbb megkísérelnének feletted és a szeretteik fölött uralkodni és ez által éppen saját magukkal (lelkiismeretükkel) kibabrálni, hogyha nem lepleznéd le idejében a huncut, vagy a humánusan álságos, és a teremtés logikája szempontjából álságos törekvéseiket.
A harc és a Polaritás útján járni azt jelenti hogy nem félni az igazság vállalásától, még akkor sem, ha az életedet fenyegetik, mert magtanultad azt, hogy ami ténylegesen az életedet fenyegetheti, az éppen az igazságnak az időbeni elárulása, nem vállalása, megtagadása. Ezért attól sem kell félned, hogy harcos természetű személyként nem fogadnak el valamilyen számodra fontosnak vélt társaságban, közösségben. A harc útján járni ugyanis, éppen annak a megtapasztalását jelenti, hogy igaz emberként és igazmondóként a legtöbben elfogadnak és tiszta szívből szeretnek, mert az un. jó embert csak az egoista érdekeik miatt szeretik, az igaz embert viszont, azért mert az ő társaságában, nem fenyeget senkit az igazságtalanság!
A polaritás törvénye fontosságának a megértése
viszont, lehetővé teszi számunkra, hogy azoknak a folyamatoknak és
jelenségeknek, amelyeket átélünk és amelyekben részt veszünk, a valódi értelmét
felfedezzük és teljes mértékben megismerjük. És ha lehet, mindennek, amivel
kapcsolatba kerülünk a számunkra esetleg „durva” polaritása lényegi értelmét
felfedezzük, és a kellemetlennek érzékelt hatását kiegyenlítsük a másik
(finomabb és harmonizáló) polaritással, hogy ezáltal kreatív energiákkal
telítődve, harmóniába kerüljünk önmagunkkal és környezetünkkel. Ez által mind
finomabb és finomabb szellemi állapotokat érhetünk el, mind több személyes
ismeretre tehetünk szert, aminek segítségével az emberi: Ádám Kadmoni
küldetésünket (a spirituális világegyetem tágulásával egybekötött megismerési
sorsfeladatunkat) beteljesíthetjük.
A Polaritás és az apokalipszis törvénye,
akárcsak a többi egyetemes törvény, soha nem hat egyedül önmagában, hanem
együtt „dolgozik” a többi törvénnyel. Pl. a Hangoltság, a Mágia, vagy a
fejlődés törvényével, aminek következtében, minél zavarodottabb állapotban,
tehát alacsonyabb vibrációs szinten létezik valami, annál szélsőségesebb –
tragikusabb, katasztrófa-szerű – végletesen ellentétes kifejezési formák
lehetségesek. És minél magasabb vibrációs szintű állapotokat vizsgálunk, annál
kevésbé tragikus jellegű polaritásokat észlelhetünk. De az is igaz viszont,
hogy amennyiben sokáig időztünk egyoldalúan a polaritás egyik végletében, onnan
lehetetlen egyenesen a közép-helyre bekerülni, és ennek érdekében előbb szükség
lesz a jelenség, helyzet, mentalitás, tulajdonság, másik végletnek a
tulajdonságait gyakorolni, a másik véglet állapotába átmenni, annak érdekében,
hogy a jelenség másik végletét is megtapasztalva gazdagítván az ismereteinket,
az arany középhelyre bekerülhessünk és ez által (pl. hosszas béke után a harcok
vállalása által, vagy hosszas kábulat után az aszkéta józanság és éberség
hosszas fenntartása által), a vibrációs szintünket emelve, a valós
harmónia-készségünket: a kiegyenlítődési képességeinket megszerezhessük.
Amint korábban említettem, polaritás
törvényének a harc útja, tehát kiégetés alkímiai művelete: a calcinació
(kalcináció) felel meg és, természetesen az un. tűz- és levegő bolygók: a Nap,
a Mars és az Uránusz az asztrológiai őserők közül, valamint a tűz- és levegő
jegyű napjegyek (Kos, Oroszlán, Nyilas, az Ikrek, a Mérleg és a Vízöntő) az
asztrológiai spirituális erőterek közül. Ám ugyanakkor a Polaritás törvényével
analogikus kapcsolatban állnak az un. dupla jegyek is: a Halak, az Ikrek és a
Mérleg. De valamennyinél szorosabb összefüggésben áll az apokalipszis, illetve
e lelepleződés - kiderülés és megtisztulás (titok-mentesülés) törvényével a
Plútó, a Mars és ezeknek az otthonát képező Skorpió és a VIII. ház!
Vonatkozó video-interjúk és filmek:
A youtube - n található Kozma Szilárd interjúk
linkjei:
Kozma Szilárd - A táltos bolond 1 - http://www.youtube.com/watch?v=A-674f3YEPU
Kozma Szilárd - A táltos bolond 2 - http://www.youtube.com/watch?v=cVNcnFu6suM
Kozma Szilárd - A titok titka 1 - http://www.youtube.com/watch?v=TKa2G0DOaCQ
Kozma Szilárd - A titok titka 2 - http://www.youtube.com/watch?v=b2LBDjsPBCc
Kozma Szilárd - A titok titka 3 - http://www.youtube.com/watch?v=YeQf-AdoOO8
Kozma Szilárd - A titok titka 4 - http://www.youtube.com/watch?v=KPbN46_VCxo
Kozma Szilárd - A titok titka 5 - http://www.youtube.com/watch?v=EVxOEMmTD94
Kozma Szilárd - A 4 őselemről - http://www.youtube.com/watch?v=u7QFXu4eiOI
Kozma Szilárd - A táltos bolond 1 - http://www.youtube.com/watch?v=A-674f3YEPU
Kozma Szilárd - A táltos bolond 2 - http://www.youtube.com/watch?v=cVNcnFu6suM
Kozma Szilárd - A titok titka 1 - http://www.youtube.com/watch?v=TKa2G0DOaCQ
Kozma Szilárd - A titok titka 2 - http://www.youtube.com/watch?v=b2LBDjsPBCc
Kozma Szilárd - A titok titka 3 - http://www.youtube.com/watch?v=YeQf-AdoOO8
Kozma Szilárd - A titok titka 4 - http://www.youtube.com/watch?v=KPbN46_VCxo
Kozma Szilárd - A titok titka 5 - http://www.youtube.com/watch?v=EVxOEMmTD94
Kozma Szilárd - A 4 őselemről - http://www.youtube.com/watch?v=u7QFXu4eiOI
Az általunk készített asztro-film is letölthető a http://www.iandbvideo.net oldalról a LETÖLTÉS link segitségével (erre kell kattintani, majd a megjelenő oldalon még egyszer a LETÖLTÉS linkre. Ezután egy angol nyelvű oldal fog megjelenni, ahol a Download this file gombra kell kattintani. Miután erre a gombra kattintunk megjelenik egy szám-betü kombináció amit az alatta levő mezőbe kell beirni, és megnyomni a Download now gombot).
A most augusztusban Kosa Ferenc és Joó Viola
által felvett anyagokat Viola feltöltötte a you tube-ra:
Itt az ősteremtésről, egyetemes létről, egyéni rendeltetésről, karmáról, általános életfeladatokról beszélek. – Ez a legfontosabb felvétel!
http://www.youtube.com/watch?v=hzUdNbZQClE - I. rész
http://www.youtube.com/watch?v=8tC-qo6Trw0 - II. rész
http://www.youtube.com/watch?v=yKKzSbyyUbM - III. rész
http://www.youtube.com/watch?v=UVpZQVTBVpg - IV. rész
http://www.youtube.com/watch?v=YrJKdNjlQYM - V. rész
Itt az ősteremtésről, egyetemes létről, egyéni rendeltetésről, karmáról, általános életfeladatokról beszélek. – Ez a legfontosabb felvétel!
http://www.youtube.com/watch?v=hzUdNbZQClE - I. rész
http://www.youtube.com/watch?v=8tC-qo6Trw0 - II. rész
http://www.youtube.com/watch?v=yKKzSbyyUbM - III. rész
http://www.youtube.com/watch?v=UVpZQVTBVpg - IV. rész
http://www.youtube.com/watch?v=YrJKdNjlQYM - V. rész
Asztrológia
Istenigazából videók listája:
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése